Doesnt it sound good to you? dont you agree?

jag har dessa tankar. dessa drömmar. ni vet sådana där saker som man inte kan berätta för någon? sånt där som ses som förbjudet. det återkommer och jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag vill slippa det.

pappa fortsätter skaka mig. ibland känner jag inte igen honom alls. jag älskar honom så fruktansvärt mycket men jag hatar när han skrämmer mig. han har nog skitzofrena dragningar. ibland saknar den version av honom när han söp. då var han iaf alltid likadan. det känns som om han lever i en värld där han måste vara beroende av någonting. jag tycker synd om honom samtidigt som jag hatar honom för att han vägrar växa upp. och för att han vägrar gå på AA-möten. alla alkolister även om dom är nyktra alkisar ska gå på AA-möten. jag hatar att jag ärligt kan säga att jag inte känner min pappa helt på riktitg...inte längre...någonsin? jag vet inte.



tredje dagen i rad då man sover till 13.00. inte bra för praktikens skulle som börjar på måndag så jag ska gå upp halv 8 varje dag. ja jo.

sms:ade lite med cim precis. hon var på söder och drack öl. klockan slog som sagt precis 13.00. där snackar vi kanske alkisvarning? =) men va fan. hade jag haft råd hade jag säkert också suttit där :D

färgade håret igår. kände att det behövde lite color så körde som vanligt mörkbrun. hatar när det börjar bli lite grått och så i kanterna. inte snyggt när det blir sådär flammigt. så nu är det helfärgat igen.

igår blev en trevlig kväll. väldigt spontant. drog hem till alex vid halv 9 och han hade vart på kryssning och köpt öl. han satt där med christian och 2 andra killpolare. vi drog dit lite brudar och krökade. det var trevligt. lagom mkt alkohol och skön stämning. åkte hem därifrån 6.01 bussen i morse. fan varje gång jag umgås med alex så skrattar jag så jävla mkt. våra sjuka minnen som vi bara kan dra upp så gapflabbar båda. det är nice!
vi gjorde vår grej och styrde lite hoes..eller vad sägeru Alex? :-)



Jag, Systerson Ludvig och nya valpen Dolly!


blir så trött på hela hammarbyaffären. dom verkar inte förstå hur mycket jeffrey aubynn betyder för laget. visst att han inte vill skriva på nytt kontrakt men ändå. dom borde ju utnyttja spelaren så länge dom har tillgång till honom. dom förlorar ju bara själva det här. tränare Tony Gustavsson är konstig. hur märkligt verkar inte detta:

* Gustavsson menar att de har en dialog och båda vet vad som gäller, medan Aubynn säger att de inte talats vid sen i februari.
* Gustavsson säger att Aubynn nu konkurrerar på samma villkor som alla andra, medan Aubynn säger att han fått ett besked som är raka motsatsen.
* Gustavsson säger att Aubynn varit skadad mycket och ligger efter i träningen, medan Aubynn säger att han kört för fullt i en och en halv månad.


Jag var ute och sprang igår. det var skönt. lyssnade på musik och drog en rätt skön löplunda. kände mig nyttig och stolt efter. gjorde armhävningar och sit ups efter. ska börja göra det till en vana dom dagar man inte har träning. det är verkligen värt!

köpte även en biljett till en intressant skiva på måndag. det är Martin Forss, Liza, Helena och dom där sköningarna som ska ha skiva på Riddarkällaren i Gamla Stan. dom enda skivorna jag går på i år blir deras och sen peders, leos och min egen. det får räcka så.

Såg att Peace And Love (Min festival) Har gjort massa nya bokningar igår. dom har verkligen bra smak på den festivalen. redan nu så är denna sköna blandning av band klara för festivalen:

Alice Cooper [US]
Anna Ternheim
Babyshambles [UK]
Backyard Babies
Bo Kaspers Orkester
Crashdïet
Damien Rice[IRL]
Hammerfall
Hanoi Rocks [FIN]
Iggy Pop & the Stooges [US]
Mando Diao
Melody Club
Meshuggah
Nationalteatern
Promoe
Sahara Hotnights
Slagsmålsklubben
Snook
The Ark
The Plan
The Sounds
Thomas Di Leva
Timbuktu & Damn
Timo Räisänen
Veronica Maggio
Weeping Willows


Det kan bli en GRYM festival. främst när man vet om att det kommer vara minst 3 bandsläpp till :D :D :D Helt grymt!






Förra inläggets diskussion om snyggaste killen blev ju väldigt hetsk minst sagt. dagens blir förstår snyggaste tjejen då. jag står fast vid att Jessica Alba är den hetaste tjejen. kolla bara "into the blue", "sin city" mfl. there is no words. vad tycker ni?






idag ska jag bara chilla fram tills träningen. träning mellan 16.30-18.00. lagmiddag på plogen 19.00. sen efter det ska nog flera stycken dra på krogen. medans jag och leo ska dra hem till leo med massa hoes. hoppas på att alex ville joina också. det blir nog trevligt. måste bara fixa bärs. ska göra några samtal nu. fan vad jag vill fylla 20 år. det är fan inte så långt kvar. 4 månader typ? ja jo.

Timbalands nya platta bär på några otroliga guldkorn. Först och främst den otroligt svängiga låten Feat The Hives. sen har vi den sköna softballaden med Elton John. Den tunga hip hop låten med Missy Elliot och Dr.Dre. Den svängiga danslåten med Justin Timberlake. förstår mig inte på recensenter hur dom kan såga denna platta. jag tycker den växer för varje lyssning. jävla idioter.

Bäst:

Timbaland Ft. Elton John - 2 Man Show
Timbaland ft. Missy Elliot, Justin Timberlake & Dr.Dre - Bounce
Timbaland ft. The Hives - throw it on me
Timbaland ft. Justin Timberlake - Release






dagens länk: (endast för hammarbyare)

http://www.youtube.com/watch?v=Hnic5KaJSsQ




stolt morbror Nemo!




även fast jag vill och försöker se mig som en ansvarsfull mogen kille så spyr jag ur mig motsatsen. jag vet inte varför jag bara kan ta mig i kragen och bli den människa jag är. jag kan ju egentligen. tror jag.  jag fyller snart 20 år. jag lever kvar i det förflutna och vägar inse vad som kommer emot mig. framtiden skrämmer mig. jag känner mig mer vemodig och vilse än någonsin. jag behöver något äkta snart. lite flyt. lite vind i ryggen. för sanningen är nog att jag inte vet vad jag ska ta mig till... flytta hemifrån?! känn på dom orden. jag blir rädd.

bara några tankar..


Kommentarer
Postat av: .........

jättefina bilder!

vackraste kvinnan på jorden tycker jag beyoncé är! var jag tråkig nu? tkr bara hon är stört söt. :)

2007-04-13 @ 13:51:19
Postat av: Cim

Jessica Alba är en skitsnygg tjej. Punkt. Lima Lima Lima Lima Lima Lima Lima Lima. Punkt.

Postat av: Cim

Alba är en skitsnygg tjej. Punkt. Precis som Nicole från Pussycat Dolls. Ojämförbart med Lima. Punkt.

2007-04-13 @ 14:48:48
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: "Young hoes"

Jag tycker ärligt att du och alex dansar bäst och skönast av alla killar jag sett. ingen ironi :) Puss!

2007-04-13 @ 15:16:43
Postat av: Yvette

Jag tycker att Angelina Jolie är sjukt sexig! Men det är klart... Det finns SÅ många sjukt snygga tjejer att det nästan inte går att pricka ut någon sådär bara ;p

2007-04-13 @ 17:01:05
URL: http://toastandbananas.blogg.se
Postat av: bebisen

jobbar du på kvantum i mölnvik? :)
du e ju sjuuuukt het så jag kanske går och drääääääägglar förbi nån dag :D
lite sådär btw :P

2007-04-13 @ 19:37:44
Postat av: jessica

Jag hoppas verkligen att du kommer på min skiva, annars dödar jag dig. hjärta

2007-04-14 @ 02:09:59
Postat av: Anonym

damn boy, you are so fine boy

2007-04-14 @ 10:49:22
Postat av: em

Hahahahaha bara jag som reagerade på bebis/hundtricket? Nakenkombo. Du är underbar Nemo.

2007-04-14 @ 15:45:50
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Anonym

Håller med Cim, Lima är heeeeet. Jessica Alba är uttjatad och tråkig. Jävla symmetri "Perfektion" är tråkigt i längden

2007-04-15 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback