beautiful desire.

ja long time no seen är väl det minsta jag kan säga. har inte blivit mycket gjort i denna lilla blogg senaste veckan.
kan väl börja med förra helgen. det finns så mycket att skriva. fan jag tycker sånt här är svårt. man vill ha med allt men ändå så känner man att man kommer glömma en miljon grejor.

ja men fredagen började iaf med att jag och Cim åkte in med 18.02 (!) bussen till Treat. Middag och förkrök. Emma anslöt vid 9 snåret. Även jocke och co kom dit. Vi drack öl och shottade och blev sköna. skönt ställe faktiskt. roligt med jukebox. gyllene tider och guns n roses. hallelulja. sedan bar det av mot Soap. Soap, ja. 24årsstället. hade ångest redan innan att man inte skulle komma in eftersom jag är varken snygg eller tjej eller 24 år. ;) och precis som jag misstänkte blev det knas. Cim och Emma plockade fram sin flirtigaste poser utan vidare lycka. vakten var en riktig nolla. vi lyckades konstigt nog bli polare med vakten som dissa oss av någon anledning och han börja tipsa oss om kroger. märklig kille.

vi drog iaf till Candy som hade nyöppning med halva priset på alkohol och fritt inträde innan halv 12. JÄVLIGT värt. vi drog in och jag drack säkert 56 st gröna x-cider. kysstes med lite flickor. (en great kisser och en olaglig kyss)  dansade lite. jocke och co kom dit. det var trevligt där men inte så mycket mer. har aldrig gillat candy spec mkt. mest pga. av deras ökänt otroligt korkade vakter. vi drog därifrån vid halv 2 snåret. (obs. att 90% av det jag berättar nu är återberättat. jag är vid detta tillfälle så full att minnesluckorna överträffar det jag faktiskt minns). vi drog till soap där vi gjorde ett nytt försök och NU kom vi konstigt nog in utan några som helst problem. vi fick gå före kön och allt?! ytterst märkligt. kände mig stört stekig. vi kom in och det var väl 56.000 st. människor på 100 m2. alltså väldigt trångt. bra musik dock. men jag som alltid haft en fobi för trånga kroger tröttnade rätt snabbt (no offense Cim. men jag hatar verkligen sådär trånga ställen. jag får panik. men jag erkänner att stället hade potential) och drog hem med 3.36 bussen medans Cim och Emma stannade kvar och ragga bartenderna och hångla upp varann vartannat. =)

kvällens konstateranden:

Jäger och Tiquila-shots är väääärt!
Cim & Emma kan hångla så att killar får orgasm.
Peter Magnusson är dryg.


Lördagen var jag så otroligt bakis. efter att ha gjort av med 750 kr dagen innan på alkohol så var man lagom pigg på att sitta och ruttna i kassan på jobbet. men man har sina plikter här i livet och jag satt där mina timmar. sen kvällen blev en chill historia hos alex med öl, lite brudar och rätt lugnt. det var helt okej. lagom.

söndag morgon bar det av till träningslägret i skåne. när jag kommer till samlingen så nås man av beskedet att 7 st har lämnat återbud. folk hade dom sjukaste bortförklaringarna. man blir så irriterad. helt plötsligt var vi 11 st. 11 jävla man. så ovärt. men vi bestämmer oss att försöka göra det bästa av situationen och åker dom 55 milen som det är tills vi kommer fram till Ljungbyhed. en penssionärsstad i skåne. men att göra det bästa av situationen skulle visa sig vara enklare sagt än gjort. det blev aldrig någon riktigt bra träning och veckan blev istället präglat av i princip bara poker, bastu med öl och tv-tittande. visst riktigt trevligt men inte precis what i have in mind när jag åkte på träningsläger.

kom hem idag på eftermiddagen och åkte direkt till jobbet. halvkul minst sagt. dagen höjdpunkt var väl när jag satt i personalrummet och överrumplas av en söt kompis vid namn Emma som ger mig en varm kram. tack snutt. det behövde jag. du är så fin.

upptäckte även idag på jobbet att jag har en fetish. en till fetish dvs. tjejer i mjukisbyxor. jag kan tända något otroligt på en tjej som går i gråa mjukisbyxor och ser lite sådär sliten ut. idag var det en sån tjej inne. inte spec jättesnygg men hon hade ett lite urringat linne. såg lite sliten ut. gråta mjukisar. jag höll på att dö i kassan. kunden vart irriterad när han insåg att jag började onanera. oh nej nu gick jag överstyr. kunden vart iaf irriterad när han insåg att jag glodde på nån brud. och jag vakna ur min sexdröm. jävla kunder. otrevliga typer. kan dom låta en drömma ifred? hmm... hett iaf!

ju närmare sommaren man kommer desto snyggare tjejer kommer in på jobbet...! :D


två musikkonstateranden:

- linkin parks första singel från nya plattan är värd!
http://www.youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ


- jag måste köpa timbalands platta som släpps idag! alla stars som gästar på den. den MÅSTE vara tung!

några smakprov:
http://www.youtube.com/watch?v=J7Uk3Z71kDk
http://www.youtube.com/watch?v=EhGmFTf0kvg
http://www.youtube.com/watch?v=kz2SnUGH7Mk

inte så tunga gäster? herregud. den människan känner verkligen alla.

(ja. of course justin...)



vad är påsk för jävla helg? alla dessa jävla helger som är så överskattade. där man känner att man måste kröka och festa. midsommar, nationaldagen, valborg, påsk, pingst och fan och hans moster. det blir lite mycket så idag torsdag så tog jag mod till mig och stannade hemma TROTS påtryckningar av många kompisar som skulle ut. känner mig lite stolt/mobbad men men. ekonomiskt och bra för kroppen som känns sliten.





vad var det för jävla game vi spelade idag? vad fan håller du på med? trots att du är så pass ung så behöver du inte spela korten så att du framstår så. logga in och ut på msn och byta namn i små meddelanden till mig. vill du något så säg det rakt ut. saknar du mig så säg det. klarspråk är alltid bäst.

jag delade rum i skåne med 4 kompisar. 4 nära kompisar. vill ni höra något lustigt/sorgligt? alla dom 4 kompisarna hade flickvän. varje kväll så pratade dom med sina kärestan. sms:ade. jag satt där som ett jävla fån och filosoferade över livet. tänkte på hur dum jag kände mig. kände mig som en riktig nolla. som en 15åring. jag kände att jag behövde ta mig själv på större allvar. kan dom så kan jag? ja visst ekar den känslan längst ryggraden men samtidigt så ska jag ju inte om det inte känns rätt. när fan känns det rätt då? vad är rätt? ju fler som skaffar flickvänner desto aktuellare blir ju trots allt frågan. desto påtagligare blir ensamheten. desto jobbigare blir ångesten över att man faktiskt inte är så speciell ändå...man är bara..nemo.



och sen ni två. hur besatta ni är av varann. jag fick det svart på vitt under skåne. läste dina sms. era sms. såg att hon älskar dig sådär mycket. är det verkligen sant? är ni så fullständigt menade för varann? ja jag accpeterar det. men det känns så konstigt. att man kan vara kompisar så länge och att han har vart kär i dig hela livet och sen helt plötsligt ger du med dig och blir kär i honom tillbaka..?! det känns så. plastigt. uppgjort på något sätt. det osar katt lång väg... fan... om jag hade fortsatt vara kär i dig hela mitt liv...hade du gett med dig för mig med? en fråga som troligen aldrig kommer att bli besvarad.



nu är C singel. det var väl en tidsfråga med det där mongot till pojkvän (ja. han sa "jag älskar dig" till henne efter typ 3 dagar...skön kille?!)  jag fattar inte varför hon fortfarande har massa bilder kvar på  snubben på sin pa och i sitt fotoalbum men hon är iaf singel nu. fan så bra sex vi hade. vi klickade riktigt hårt. vill ha det igen. måste ha det. hon läser min blogg. couldn´t care less. hon vet likväl som jag att vi måste ha sex igen. grymt sex är en bristvara. give it to me!




Jag, Leo & Gayen Laddar inför utgång

Jag, Leo & Valentin.





 
Allsvenskan börjar i morgon. Hallelulja. Underbart. FORZA HAMMARBY!


fan. helgen som kommer nu då. jag jobbar både lördag och söndag men är så jävla sugen på att gå ut ändå. vill ut och göra min grej. dra en svängom runt stan. dansa. ragga. ha roligt. fast jag känner inte att kroppen är i toppform. har inte toppform över huvud taget just nu. känner mig sjukt ful och har inte precis gott om cash nu efter alla utgångar och träningsläger och shit. ekonomiskt ångest kantat med ful-nojja. bajs.

jag saknar leo. saknar björn. saknar fan alex trots att det inte var så länge sedan vi umgicks. en utgång med er fyra skulle vart guld värt för mig.



jävla skit. mobilen har inte varit igång på 4 dagar om ni undrar varför jag inte varit kontaktbar. har bytt tillbaka mobil med min lillebror och i samband med tillbakabytet så hade min lillebror bort min laddare. jävla offerunge. så jag ska köpa en ny laddare i morgon. så i morgon eftermiddag är jag reachable again. fruktansvärt skönt. vilket jävla handikapp det är att leva utan mobil. helt vidrigt.

jävlar var långt det blev detta inlägg. och det känns inte speciellt välskrivet heller. hoppas det är någerlunda underhållande iaf. jag är ledsen Niki. orkar inte tänka på versalerna. det är min stil att skriva såhär. kanske blir det svårläst men jag citerar Cim när de gällde hur jag skrev. "Rått, Oslipat och rätt in i hjärtat" - Kan man få en finare komplimang? <3

Ang. Lägenheten så är jag riktigt intresserad syster! Tillåter ekonomin så tvivlar jag inte en sekund. Skönt att komma bort från Värmdö, bort från Ängsvik...


Folk som ska ha skivbiljett, so far:

Emma
Björn
Alex
Niki
Leo
Cim

Har jag missat någon? säg till isf. har bara 6 biljetter. måste säga till om jag ska fixa fler.




Nostalgi. hat. jag bjuds ständigt på återkommande från förr i tiden. jagar mitt förflutna ikapp mig? jag mår så dåligt när jag träffar gamla lärare från lågstadiet. fan vad hatad jag var. förtjänade jag det? en tjock liten kommunist unge som alltid hade hål i byxorna.. hippieföräldrar. vi skyller på han. han är inte värd lika mycket som dom andra eleverna ändå. hans farsa är ju alkis och är musiker. dom är ju 6 st syskon. vilken jävla familj! jag får kvällningar när jag möter gamla lärare och föräldrar till elever från barndomen. som idag när jag var ute och gick. jag vill bara slå er. nej jag vill fan döda er. hur kan man behandla en liten pojke så? dessa konstateranden gör bara känslan av att jag vill komma bort från värmdö, ängsvik ännu starkare...nu.


den enda som jag verkligen kan känna mig lik med är Leo. respekt.



bara några tankar
god natt.


Kommentarer
Postat av: <3

fan vilket bra inlägg. jag tycker inte det var för långt. älskar när du får med båda informativa saker och även lite mer djupa saker. älskar.

2007-04-05 @ 23:43:57
Postat av: SÖDERBÖNA.

heet bild! ge mig! ;) älskar när killar har sådär lite kajal. inte för lite och inte för mkt. yummie =)

2007-04-05 @ 23:46:20
Postat av: em

Vem orgasmerade i min närvaro utan att jag märkte det?!

Underbart inlägg bejbi, skönt att ha dig hemma.
PUSS

Postat av: .........

gillar inte killar med kajal. men skriva kan du fan i mig göra. grymt intressant inlägg.

2007-04-06 @ 00:14:41
Postat av: Cim

Hej älskling. Orgasmer är bra. Jag & Emma med. Saknat dig tonvis, skönt att du är hemma. Sjukt bra inlägg, skrattade i början :) Puss <3

2007-04-06 @ 11:37:32
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Skaffa batteriladdare btw, vafan!. Och Timbalands nya har fått sämst kritik - Å andra sidan är svenska musikrecensenter bottenskrapet från nåt u-lands avloppssystem. Råttor hela bunten. Men nu är det fest! Visst? :) Puss

2007-04-06 @ 13:43:59
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Anonym

"bara...nemo"
Klart du är bara nemo. Sen finns de ju bara anna och bara sven.
De betyder inte att du inte är speciell, de betyder inte att du är obetydlig. Alla är vi "bara", men så länge någon håller av en, så länge vännerna finns så bleknar det där "bara" bort. gömmer sig i bakgrunden. Ryck dig i kragen och acceptera dig själv.

2007-04-06 @ 17:07:10
Postat av: Nacka tjejen

såg dig sitta i slussen halv 1 i natt. du såg lite ensam ut. jag vill komma fram och prata men vågade inte. tror inte ens du vet vem jag är.

2007-04-07 @ 13:30:52
Postat av: em

Du var jävligt snygg igår.

2007-04-07 @ 13:46:04
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Det är faktiskt underligt hur mycket snyggare du är i verkligheten än på bild. Fast så är ju fallet med många, som bekant :-) Ring mig på rasten, och SKRIV oftare vafan. Behöver nemoskriv när jag är bakfull. Börjat lägga upp bilder i bloggen btw, man ser lite sexig engelsman i torsdagens inlägg. Mums.
Puss

2007-04-08 @ 12:04:45
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Det vore ju kul om det är fröken från nacka som bytt namn. Annars är det tråkigt. Men erkänn att det vore kul.

2007-04-08 @ 12:07:22
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Fröken från nacka har ju sin enda fördel i att hon har lite klass. Nacka tjejen särskriver ju för bövelen.

2007-04-09 @ 20:47:56
URL: http://emmituss.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback