andas ut och bara känn på förnedringen.

i face myself. untill you can face me. lets be one. lets.



jag känner mig ganska tillräcklig i detta nu. har vuxt in en harmoni i kroppen. en harmoni som verkligen utstrålar värme. jag tror sådana händelser främst äger rum i de stunder där man känner sig älskad. och ja. jag känner mig ganska älskad just nu. jag har mina favoritkillar i leo, gayen och alex och mina guard-dogs-hoes i em och cim. det finns ingen mer underbar känsla än känslan av att folk faktiskt tycker om en på riktigt för den man verkligen är. att man ändå räcker till. hur mycket skit och dumheter man har för sig. jag är glad för vem jag är ändå. trots att jag ständigt tycker så synd om mig själv och önskar så mycket mer. fan, jag har det rätt okej ändå...


jag känner inte igen dig längre. you keep suprising me. bollen är hos dig nu. agera rätt. du måste förstå. annars kan allt mycket väl gå käpprätt åt helvette. det vet du mycket väl om.


ja just det. hade seriepremiär idag. det blev en välspelad match. mycket högre tempo än vad jag är än van vid. (såklart det blev så...med så många a-lagsspelare på plan). vi slog iaf Järla med 5-1. jag gjorde 1 mål och 1 assist. grymt skönt. helt okej debut. mitt mål var inte heller precis något skitmål minst sagt... fick en utspark som jag nickade vidare till mig själv själv. sprang förbi backen och kom en bit till höger utanför straffområdet och dunka bollen på volley i bortre krysset. det är så det ska göras. jag var så sjukt nöjd efter det men som vanligt när jag gör mål så rörde jag inte en min. iskall som man är :)



jag har kommit fram till att Juni månad kommer bli en av dom bästa månaderna i mitt liv. främst av tre feta anledningar:

5 Juni: Studenten - Skönt att det är över

19 Juni: Justin Timberlake Konsert i Globen - Frågan är om jag längtat mer efter något någonsin?

25 Juni: Peace And Love Festival i Borlänge - Det kommer bli sommarens underbaraste händelse. Festival av bästa möjliga klass med dom alla dom underbaraste människorna på samma ställe! Kan bara bli en succé. även om det ska krävas ett mirakel för att det ska överträffa senaste årets Peace and Love så tror jag att det har potential att göra det....:O ;)








Jag med Rovfågel på fingret, cola i handen och rött (fult?) hår i Tunisien för 3-4 år sedan...




Fan detta blev en kanonhelg ändå kan jag nog ändå säga utan att överdriva. gårdagskvällen spenderades här hemma med mor och familj. det var den första helgkvällen på över 3 månader som jag inte gjorde något speciellt på. som jag inte krökade på. det är fett sjukt/tragiskt/anmärkningsvärt. välj själva. men det var skönt. inför fotbollen menade jag. fredagen har jag redan talat om men det tåls att sägas igen att jag hade en kanonkväll. tack alla inblandade som gjorde kvällen så underbar.... men mest tack DU. <3

jag jobbade idag. det händer en del anmärkningsvärda saker på Ica Kvantum Värmdö. sista två timmarna är det bara en kassör och idag var det jag. sista två timmarna är offtast väldigt sega och det är mycket lite kunder. men av någon jävla anledning har kunder en speciell talang..eller kanske ska kalla det hobby. att komma in PRECIS innan klockan slår 9 och affären stänger och handla. idag kom det in seriöst 10 pers typ vid 20.55....vad fan är felet på folk? är dom hela jävla dumma i huvet? så sjukt irriterande. frustrerande. jag satt i kassan och brann upp. det stack HORN UT UR PANNAN. hur fan ska jag kunna vara trevlig mot såna jävla offer som verkligen BER om att bli behandlade otrevligt?  hade chefen sett mig då hade jag fått sparken. jävla idioter. jävla jävla idioter. men visst. man kan behandla usla arbetare i handelsbranschen hur som helst. dom är mindre värda. AARGGHH =/



det är mycket på bio nu jag skulle vilja se:

300
Death of a president
Dreamgirls
Epic Movie
Gangster
Ghost Rider
Music And Lyrics
Pans Labyrint
Spider man 3
Vänner för Livet
Turtles

Fan det var sjukt mkt. mkt mer än vad jag trodde. någon som är sugen på att gå med mig och se någon av dessa? hojta till bara! :D





okej. dagens "hur jävla dum i huvet är Carola egentligen?" får bevittnas i denna länk:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1051283,00.html



Kommentarer överflödiga.





Fan. en helvecka coming up. träning måndag och onsdag. derby på tisdag. (forza bajen). nationellt svenska prov i 4 timmar på onsdag. hata hata hata. men iofs också löning onsdag så de jämnar ut hatet till denna dagen. sjukt behövd löning måste jag säga. synd att jag har så mkt skulder men lite skoj ska jag nog kunna ha för cashen iaf... ;)

jag funderar på att klippa mig. ja eller nej?








Filmen "London" Har premiär 2008. Starring Nemo Hedén, Alexander, Johnny Depp och Clive Owen :-)




All for now. Tänker du skriva någon söt kommentar men kommer inte på vad du ska skriva? skriv bara något :-) Det uppskattas verkligen. Hörs snart igen. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Björn

Hepp är vi inte polare längre....... =(

2007-04-23 @ 00:06:06
Postat av: Hemlis.

heta bilder. jag går gärna och ser någon av filmerna med dig. du får bestämma vilken. fast bara om vi håller hand ;D mohaha. nu blir du nog nyfiken på vem jag är. puss.

2007-04-23 @ 00:07:11
Postat av: My

haha. var med om PRECIS samma saker när jag jobbade i livsmedelsaffär. så stört irriterande. människor är idioter! puss!

2007-04-23 @ 00:08:25
Postat av: Klingan

var här!

2007-04-23 @ 00:10:15
Postat av: Anonym

jag var också här!

2007-04-23 @ 00:15:19
Postat av: Tussen

det är lite komiskt. innan jag läste denna blogg så hade jag ingen speciell åsikt om Carola förutom att hon var en rätt duktig sångerska men nu efter dina senaste inlägg fullständigt avskyr jag henne. haha. undrar hur många människor du får att ändra åsikt om henne? :P dina senaste inlägg har vart grymma!

2007-04-23 @ 00:49:11
Postat av: Anonym

klipp dig inte.

2007-04-23 @ 01:06:24
Postat av: Anonym

tråkig blogg

2007-04-23 @ 12:13:41
Postat av: Anonym

den suger verkligen

2007-04-23 @ 12:14:30
Postat av: Anonym

klipp dig

2007-04-23 @ 12:15:11
Postat av: Fröken från Nacka

Den som nu tycker att bloggen är tråkig behöver ju faktiskt inte läsa. Det är helt frivilligt att skriva in adressen uppe i rutan och klicka på enter för att komma in på sidan. En onödig kommentar tycker jag. Av en person som dessutom inte vågar stå för sin åsikt. Larvigt!

2007-04-23 @ 12:42:36
Postat av: Cim

Älskade vän, hoppas du verkligen börjar inse att du är underbar på riktigt. Älskar den där London-bilden, ser så jävla dryg ut. Det gillar vi.
Mysigt att prata med dig igår, även fast det var om en tråkig sak. Mobben är död, men ringer dig så fort jag kan. Klacken imorrn väl? Vi måste ju "kvarna" innan :-) Puss söt!

Postat av: Linn.

kan bara hålla med föregående talare. grymt stekig bild! =D

och för dom som är negativa till bloggen. ingen tvingar er att läsa den? hitta något vettigare att göra om ni anser den dålig.

puss.

2007-04-23 @ 14:14:59
Postat av: Nemo - Bloggowner

Haha! tänkte precis inleda ett litet argt försvarstal på dom anonyma som är dryga men de behövs inte när söta tjejer som Nackafröken och Linn försvarar mig så :)

jag vill jättegärna gå på derbyt Cim men jag har inga pengar alls för fasiken. Lön onsdag! Dagen efter derbyt lixom! SÅ SURT! =/

2007-04-23 @ 14:31:56
URL: http://nemonemo87.blogg.se
Postat av: Fröken från Nacka

Ställer alltid upp! Så alla ni som inte passar er riktigt noga med vad ni säger om Nemos blogg eller nåt annat han håller kärt, då får ni med mig att göra och det är inte roligt!

Skratt, take care!

2007-04-23 @ 14:45:18
Postat av: em

Haha kill them with kindness? Saknar dig Nemo, inte meningen att vara så grinig i lördags. Puss

2007-04-23 @ 16:47:51
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Yvette

Music and lyrics och Vänner för livet vill jag också se!!! Får se vilken av dom två filmerna som lyckas övertala mig o betala med min gratisbiljett på, haha.

2007-04-23 @ 16:48:50
URL: http://toastandbananas.blogg.se
Postat av: a

jag funderar på att klippa mig. ja eller nej?

NEJ

300 är sjukt bra gjord. Music and lyrics är ursöt och jätte rolig. Barrymore är klockren.

2007-04-23 @ 17:09:14
Postat av: Cim

Håller med, NEJ. Fan vad sämst Nemo, är så jäääävla taggad. Puss

2007-04-23 @ 17:11:01
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Anonym

DERBY I MORGON! ALL IN

2007-04-23 @ 18:34:15
Postat av: Cim

Förövrigt, Nemo, förltå, du fick alldeles för lite cred förra inlägget. Du la ju för fan upp fantastiska Lima, var du medveten om det själv? =)Tyvärr valde du inte en av de typ 200 bästa bilderna, men ändå, statuscredasbra. Puss

2007-04-23 @ 20:44:39
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: kajsa flygplan

hey you! när är din skiva då? är det hett eller ?

2007-04-23 @ 22:37:15
URL: http://yemyem.blogg.se
Postat av: Nemo

Haha! Nej Cim! i had no idea! det var som fan :P ödets ironi!

Skivan är på Chaplins 10 Maj. klart det är hett men vad jag minns är du 16 år? :P har du blivit 2 år äldre eller bara skaffat falsklegg? :D

2007-04-23 @ 22:51:35
Postat av: alibaba

hänger med småungar, do we? Ha!

2007-04-23 @ 23:11:24
Postat av: Nemo - Bloggowner

oj. Kajsa hade visst fyllt 17 år (sa hon nu). my mistake..

men om 17 år anses som småungar så, ja tydligen hänger jag med såna :)

2007-04-23 @ 23:43:24
Postat av: bebis

asså fy faan vad snygg du ääääääääär :):):D:D:D:D

2007-04-24 @ 07:53:41
Postat av: Alex i B4

fan va snygg du äääää aszå hej då jag har ingen punkt hoppas du kan läsa ändå tja då puss och kram och så vidare hej svej nemo hedén so small

2007-04-24 @ 08:27:37
Postat av: Cim

Helt sjukt faktiskt :) Lima är överallt.
HOVET SÖDERSTADION ZINKENSDAMM nu jävlar kör vi!

2007-04-24 @ 09:13:45
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: M.

Jag håller med om att du är snygg, men det där röda håret var inte ditt bästa val precis.. ;)

2007-04-24 @ 11:12:17
Postat av: Cim

Förövrigt. Nu måste jag få lite cred för att jag belyser nån annans fantastiskhet än min -
http://www.sourze.se/default.asp?itemId=10588559
Eller så kan ni bara köra förstasidan, look at the top and there she is. Det ni.
Puss

2007-04-24 @ 12:56:42
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: K.

:O Vänta..Gjorde Cim reklam för Emma? :O:O:O
OJ!

2007-04-24 @ 13:39:31
Postat av: Cim

Och du kollade. Din dumma jävel. Så jävla enkelt.

2007-04-24 @ 22:54:00
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Men det har hänt nåt med artikeln. Den som var uppe 20something var bättre än den som publicerades 01.20... Cim vad hände? Iofs bra med rubrikbytet.

2007-04-24 @ 23:51:00
URL: http://emmituss.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback