and so it goes.

Jag har hört att du träffat nån
Jag har hört att han är allt jag inte var
Och jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag
Och jag hör att han är den rätte
Ja dom säger att du verkligen menar det
Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig



fan att det ständigt kommer tillbaka. att folk vet vad som är bäst för en. snart är jag ifrån värmdö. det ska bli skönt. det tåls att säga så jävla många gånger att denna ön är verkligen full av incest, svartsjuka, lögner och pest. alla har fan legat med alla. folk ljuger, är otrogna och vet så jävla mycket om varann. jag kan inte åka buss hem en natt utan att massa småtjejer ska viska "där är den där nemo ju"...visst vet jag inte om det är positivt eller negativt men jag tycker inte det handlar om det. det blir så att jag blir tvungen att bli intresserad. jag kan inte bara känna "äh, skit i dom". jag vill veta vilka tjejerna var. det känns som att alla vet vem jag är medans jag vet ungefär vilka 5% av dom är. inte skryt. verkligen inte. mera fakta. och jag är lite trött på det. behöver miljöombyte. hur går det med solberga lägenheten syrran?





ännu en helg avverkad och det känns som om man börjar leva lite på rutin nu. varje helg består av supa. baksmälla. jobb. sport. ska bli skönt med studenten avklarad snart och få lite omväxling på vardagen. lite spännande att se hur livet blir då. man är verkligen helt vilsen inför framtiden. inget spikat. förhoppningar blandas med rädsla. ja spännande var då ordet iaf.

senaste inlägget är läst av 126 st. lite nice faktiskt :)


fredagen blev det utgång. trots att jag inte äger ett enda öre vid detta tillfälle beslutar jag mig för att gå ut. jag sveper en bärs på bussen in och när vi anläder till stället. som heter "Soft". så lånar jag en hundring av kompisar och köper mina 4 öl och häller i mig dom snabbt och blir (förvånande nog?) typ full! hmmm jag är patetiskt. fast inte lika patetiskt som stället. bara massa blattar och fula tjejer. vidriga vakter som gjorde bort sig redan när vi skulle gå in på stället. dumma jävlar. fett ovärd kväll skulle jag vilja uttrycka det. att jag bråkade med Cim gjorde ju inte kvällen så mycket vassare precis. men det löste sig dagen efter. massa fyllemissförstånd. jag säger säkert en del dumt när jag är full.

lördagen inleddes med bakisjobb. (standarduttryck i min blogg?). sen blev det kväll hos alex som också börjar bli en liten vana. jag, alex, björn och leo var killarna i sällskapet. 4 st tjejer anlände och vi krökade och hade det trevligt. två av tjejerna säger direkt (såklart) att dom hört massa om mig. när jag hör det så tar jag det direkt som att det är massa negativt skitsnack. det är som en reflex. lite tragiskt. men sanningen visade sig vara att dom hade hört att jag hade sex med alla och strulade med alla. skitsnack eller inte? bedöm själva. vet inte om det är negativt eller positivt heller. en rätt skön kväll iaf med många roliga kommenterar. skulle gärna vilja skriva lite mer ang. en del grejjor som jag störde mig hårt på under kvällens gång med me tanke på vilka som läser min blogg så avstår jag nog ifrån dessa uttalanden...

vi drack mestadels 3.5or under denna kväll och jag kan ärligt säga att jag tyckte ölen var riktigt god. fan jag är rätt för att börja tycka öl är gott på riktigt. med dom gener man bär på är inte det någon höjdare.


kvällens citat:

"jag har ångest innan jag ens gjort det"

kungligt.

love you best leo <3



jobbade även idag. mycket roliga saker hände på jobbet. eller tre lite (om ni frågar mig) lite anmärkningsvärdsa saker som jag nu ska skriva om. mycket spännande kunder. det kommer in en snubbe som ser ut som kanske 40 bast. han ser så sjukt lik johnny depp ut. fast en mkt fattigare, smutsigare version av depp. jag höll på att svimma. jag tänkte "fan vad jag vill se ut sådär om 25 år". han var sjukt het. (ja bög varning).
sen kom det en snygg kvinna i 35årsålder med det där stekiga american express kortet som bara några få i sverige har. det där tunga svarta kortet som är typ gjort av järn. jag blir fan kåt av det. SÅKLART var jag tvungen att bjuda på en kommentar i stil med "Oj. hur får man ett sådant stiligt kort?" hon fräste lite småporrigt "Man ska ha en rätt skön förmögenhet...". jag fick stånd och gav henne kvittot. kvällens tredje höjdpunkt...eller höjdpunkt kan man inte kalla det men jag tycker det är anmärkningsvärt. det är VÄLDIGT ofta som det kommer in såna där ensamma fula misslyckade fula gubbar med en liten thailänska med sig. och då tänker man direkt... han har verklgien åkt till asien och tagit med sig henne hem. den där marknaden är så sorglig. man märker det främst på att hon inte kan ett ord svenska och han verkar bestämma allt. han betalar. hon bara packar maten och följer hans minsta vink. tragiskt.




jag plus mina bröder på julafton :)




när får lön funderar jag på att göra lite radikala förändringar utseéndemässigt. ska nog klippa mig och göra blonda slingor. sen ska jag tatuera mig. på vaden tror jag. antingen typ något klychingt som typ "Familj" på Latin eller en hammarby-icon eller något sånt. vill bara göra det. tycker det är en schysst grej. jag vill ändra mig själv. är trött på hur jag ser ut. vill lixom förnyas på något sätt. samma gamla rutiner gör mig uttråkad. jag som brukar älska mitt hår tycker nu att det är trååååkigt bara..

bäst just nu:

Timbaland ft. The Hives - Throw it on me
Linkin Park - What I´ve Done
Timbaland ft. Justin Timberlake - Release
Byz - Moorebruden






Jag var på bio idag. Såg "Nina Frisk". fy vilken smörja. svensk film när den är som värst. helt orealistisk och larvig. sen slutade den mitt i filmen kändes det som. sjukt märkligt. det enda meningen som ekade i mitt huvud när eftertexten kom var "it makes no sense" suck.

C. Kom in på msn? sego. jag vill prata. du är så vis.



jag åt precis mat. jag hade inte ätit något på hela dagen så gjorde jag precis stekt potatis, fullkornpasta, falukorv och stekt ägg. det var seriöst bland det godaste jag ätit. visst var det säker för att jag var så fullständigt vrålhungrig men ändå. satan i helvette vad gott det var. god mat är fan det bästa som finns. tar god mat bra sex? nej nu gick jag nog över styr ändå ;)


Ganska konstig vecka som kommer nu. Jag ska ju praktisera på Kyrkskolan igen och eftersom dom och min skola har Lov olika veckor så får jag två veckor lov (ja. det är synd om mig) så den här veckan har jag inget att göra. inge jobb på hela vecka. jag har typ 2 träningar. that´s it. fett märkligt. aldrig haft det såhär att jag typ har 5 dagar framför mig utan någonting egentligen planerat. hmmm....


Jag vill se:

Epic Movie
Blood Diamond
Turtles
300

Mycket bra bio ute nu!




B4

Old Lovin´ Times. Memories Never die.




jag hatar att jag tänker på dig. dom där tankarna som slår mig hela tiden. känslorna som är så fel. jag vet själv att det inte kan hände. det kan inte ske. men jag blir beroende av känslan. jag jagar mig själv i någon jävla cirkel av rädsla. jag vill lixom återuppleva det. trots att det egentligen aldrig har hänt. jag skapar min egen bild av det som inte ens finns. jag har en bild på dig på min dator. när jag tittar på dig så blir jag varm. fast jag är inte kär i dig. mera kär i tanken av att hålla om dig. jag blir inte kär.


och sen. kvällens deppigaste ögonblick. vad gör min lilla underbart söte nya pudel hundvalp? JO! den äckliga jäveln står i min säng och gör som vanligt sina sötaste poser. jag tittar förälskat på den. vad gör hon då helt plötsligt? jo hon BAJSAR RAKT I SÄNGEN! och det är fan ingen blyg korv. det är typ 2-3 rätt stora klickar hon bjuder på. mitt på min nybäddade säng. jag blir rosenrasande och flyger upp från datorn som typ piff och puff på LSD. helt tokig. blir så jävla jävla arg. jag blir så arg så att när jag i nästa skede "råkar" trampa henne på tassen så att hon ylar kan jag inte komma ifrån att känna en gnutta tillfredställelse. fastän det bara var en olyckshändelse...


oj nu blev det sådär långt igen. det blir lätt det när man inte skriver varje dag. jaja, hoppas ni pallar läsa. bjud på en söt kommentar så blir jag glad. vi ses i vimlet! kanske onsdag? vem vet!


sluta vara så vacker! det tar kål på mig.



du sjunker fan mer och mer i mina ögon. om sanningen ska fram har jag alltid sett dig som den nästan perfekta individen men nu på senare tid har jag bara funnit mer och mer saker jag stör mig på hos dig. det gör ont men om du vill provocera mig så lyckas du. jag står inte ut med människor anser sig själva överlägsna andra människor. hur ödmjuk man än framställer sig själv så finns den där vidriga divigheten som bara osar "jag är smartare än dig". jag vill bara spy på det.


E. Du är viktig för mig. <3

all for now.
peace out.

Kommentarer
Postat av: .

Hahahaha! Partiet om hundbajset var seriöst det roligaste och bästa jag läst i din blogg någonsin. jag skrattade i säkert 3-4 min. Genialt! Puss.

2007-04-09 @ 00:30:20
Postat av: Jonna

hahaha ja de är dom sötaste som alltid är dom som släpper mest skit ;) haha annars var det bra inlägg :) puss på dig

2007-04-09 @ 00:35:00
Postat av: FLICKA!

Bra inlägg. kanske lite långt men det blir väl lätt så när man inte skrivit på några dagar antar jag. söt syskonbild :D

2007-04-09 @ 01:34:16
Postat av: Cim

Jag fattar ingenting, tycker du är jättefin i håret.

Postat av: Linn

bra blogg. fast skriv oftare! tror du tappar läsare på att ha några dagar mellan inläggen...

2007-04-09 @ 13:20:57
Postat av: em

Vilka krav de ställer damerna. Jag tycker du är perfekt. Som mest utan en bajaretatuering. Hellre flummiga ord. Lite latin kings över det hela.

Och gör inget med håret. Det är perfekt.
Puss

2007-04-09 @ 17:00:12
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Björn

yee, nice med förändringar till sommaren =) funderar också på att tatuera mig, mängdrabatt någon? puss

2007-04-09 @ 18:00:47
Postat av: Fröken från Nacka

Mycket bra inlägg! Gillade hundhistorien!
Sen vill jag bara säga att "Nacka tjejen" eller vad hon kallade sig är bara en rip-off på mig. Det var i vilket fall som helst inte jag som skrev kommentaren till det tidigare inlägget.
Well, solong! =)

2007-04-09 @ 20:02:05
Postat av: Cim

En rip-off, vilket svin. You should let her know att du minsann är den enda tjejen som kommer från Nacka.

Fan, det är för enkelt. Puss N <3

2007-04-09 @ 21:30:55
Postat av: Charlotta

Ha ett bra lov Nemo :)
puss!

2007-04-10 @ 06:35:14
Postat av: Fröken från Nacka

haha eller hur! Kommer hon tillbaka till den här bloggen ska hon lätt få veta att hon lever, inget snack om den saken! Jag har fan patent på Nacka-namn!

Piggare idag Nemo? Kanske lite trevligare än i natt när du ringde och väckte mig...

2007-04-10 @ 09:42:00
Postat av: Cim

Ojojdå, drama... Vi kan köra en kommentarsforumsgissningslek (?). Dom som känner Nemo på riktigt, och dom som känner honom gnm bloggen, alla får vara med. Frågan är:
- Vad vill en full Nemo när han ringer en tjej mitt i natten?

Hihi. Puss älsk <3

2007-04-10 @ 12:07:40
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Felix

Nemo... please be advised to follow the golden rainbow - it will bring you happiness of unimaginable weight.

2007-04-10 @ 12:29:53
Postat av: Anonym

Haha Cim du är klockren

2007-04-10 @ 17:44:31
Postat av: Anonym

ovanstående säkert skrivet av cim själv, någon som vågar sätta emot?

2007-04-10 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback