and make one wish for us.

Think I'm - I'm lost among the undergrowth
So much so I woke up
I love you all the same


But you stole the sun from my heart




vänskap är skör. jag tror man ofta överskattar sina relationer till folk. klarspråk leder till så mycket enklare relationer. visst att man kan köra den här grejjen om att vara översnäll mot alla och försöka vara älskad av alla men lets face it. det håller inte i längden. som att jag själv är perfekt? nej verkligen inte. jag om någon är väl medveten om mina svagheter och dåliga sidor. och jag tror starkt på att det är nyckeln till att vara en bra stark individ. för de som aldrig inser deras egentliga brister kommer ju aldrig kunna reparera dom? man skall icke hajpa folks intilligens. that´s one thing i´ve learned lately.

snälla. ta inte åt er om ni inte är 100% på att det är er ni handlar om. har varken ork eller tid för onödiga dispyter eller tjaffs.


honestly. key to wisdom.


i morgon börjar praktiken. 6 veckor på min barndomsskola kyrkskolan. hallelulja. det blir nog trevligt. hade en helt okej tid där förra gången. kiddsen älskade mig. god mat och trevliga tanter. 6 veckor är dock lång tid men jag ska nog överleva. när jag kmr tillbaka från praktiken är studenten 1 vecka bort...sjuuukt...

i morgon tänkte jag bli så full så jag inte vet vad jag heter, gör eller vems säng jag ska sova i. det sistnämna är förstås trevligt om det förblir en överaskning. en av fyra stycken studentskivor går av stapeln på riddarkällaren i gamla stan. potential finns för en helt supergrym kväll...please god.. låt det smälla! behöver en kanonkväll out. var länge sen jag hade en grym utekväll.


och ett grymt stycke fakta! Hah! We did exchange phone numbers!


Vacker. Vacker. Vacker.
Vacker. Vacker. Vacker.
Vacker. Vacker. Vacker.



tack för underbar promenad igår Oscar Valentin Gayen Westerlund :-) Gammal vänskap rostar aldrig.




och jag hatar det. jag hatar deeet. ändå kan jag inte ens tala klarspråk men jag spyyr. och faktan och konsekvenserna stod så glasklara innan allt hade börjat. it was written in the stars. åh så jag hatar att vissa klychor stämmer. kattmannen känner sig osynlig.


thanks for having you leo. cant thank you enough for allways staying by my side.

Kommentarer
Postat av: Anonym

touching inlägg. lite rörande. :)

2007-04-16 @ 00:28:25
Postat av: Leo

Blev en trevlig helg, synd att jag inte va me första kvällen hos alex bara. Hoppas jag kan hänka på utgången imorrn oxå!

Fint inlägg me mkt smaskens inbakat som säkert inte många förstår :)

Älskar dig min vän. God natt

2007-04-16 @ 00:30:01
Postat av: SÖDERBÖNA.

Vem är denna vackra flicka? LÄSARE BLIR NYFIKNA! :O
du brukar väl inte hänga upp dig på "one night stands" ? spännande..

2007-04-16 @ 00:30:09
Postat av: Nemo

Här går det undan med kommentarerna :D ROLIGT!
ja men jo det är ju det som gör det lite spännande..mystiskt...att man faktiskt vill hålla kontakten med ett ragg från en liten fest ;) maybe im growing up? haha. nej lets not get carried away :D

Haha! LEO! Word. Only time will tell. :)

2007-04-16 @ 00:32:31
Postat av: Valentin

Näh precis, ett levande bevis att man kan fåfram mycke av glansen bara man puttsar lite... Leo, Nemo, Oscar, vad är det för nån trist trio....

2007-04-16 @ 01:07:22
Postat av: Cim

Vad kul att ni bytte nummer! Men för korta inlägg nuförtiden, jag vill höra om grillkvällen.
Puss

Postat av: Cim

"Klarspråk leder till så mycket enklare relationer". Ändå tar du inte upp detta fruktansvärda brott att stjäla vänskaper med dom du borde ta upp det med, utan söker reaktion och uppmärksamhet i luddiga bloggstycken. Att inte leva som man lär leder aldrig till något gott.
Puss

2007-04-16 @ 17:46:20
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Anonym

fruktansvärda brott? sa jag det?

ta upp dig själv istället om du nu känner dit träffad. kasnke inte i ett kommentarforum.

2007-04-16 @ 18:04:32
Postat av: Anonym

/Nemo

2007-04-16 @ 18:26:14
Postat av: Björn

Nu är jag tillbax från Stöten, var fett kul ska berätta allt sen ;)

Självklart ska man alltid säga vad man tycker, och det är skitbra att vara medveten om sina brister, men det är också strävan att förbättra sina dåliga sidor som gör att man känner sig vuxen :S jag har själv gjort mycket dumt, det är ju hur lätt som helst att erkänna, sen att ångra det är en annan grej typ - intelligens på olika sätt.

2007-04-16 @ 19:00:59
Postat av: Anonym

"honestly. key to wisdom." ? ? ?

2007-04-17 @ 01:26:31
Postat av: Cim

Att stjäla vänskaper tycker jag är bland det vidrigaste du kan göra mot folk. Men va? Varför skulle JAG känna mig träffad? Jag kommenterade bara artikeln. Nu fattar jag ingenting.

2007-04-17 @ 11:14:48
URL: http://www.onelove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback