total ecplise of the heart...

...är en av låtarna som westlife gör en egen version på, på deras nya platta "the love album".
rätt facinerade ändå att ett pojkband som gjort en platta per år sedan 1999 fortfarande kan
sälja och vara motiverade att göra mer. och denna platta har faktiskt fått bra kritik. ganska otroligt.
men med all rätt. det är en bra platta. dom sjunger med otrolig inlevelse och man känner verkligen
det i hela kroppen att dom vill göra det här i flera år till.

darin släpper sitt nya album idag! faan! måste få tag på det! har fått grymma recensioner!


slapp dag. försov mig och förblev hemma. missade alltså bion som skolan bjöd på men det spelar mindre roll då jag redan sett Borta förut. har suttit hemma och latat mig framför datorn. spelat football manager 2006. planerat helgen med vännerna. vilat upp mig. ska snart åka och träna.

Leo - du är min bäste vän <3


skönt helg coming upp. inge jobb. sånt är alltid nice. så det blir fokus på att parta. umgås med vännerna. och sen även spela lite innebandymatcher. hemmaplan. ruskigt skönt.

nu ska jag äta middag. rå-ris, ceasarsallad och kassler bjuds det på. med ramlösa.
hälsofreak? ja man har sina stunder....

over and out

Kommentarer
Postat av: Leo

U know I love u2

2006-11-22 @ 23:06:39
Postat av: Leo

Vafan, varför kom inte hela min kommentar fram för??

Skrev iaf: Love u 2

2006-11-22 @ 23:07:53
Postat av: Leo

Men judebarn!!! Va i helvete!?!

Det går tydligen inte att skriva ett hjärta med tecken..

2006-11-22 @ 23:09:02
Postat av: Valentin

Jag pallar inte att alla mina vänner i denna kerts helt plötsligt börjar lyssna på samma musik som alla sveriges 11 till 14 åriga tjejer... Justin visst (hade det inte vart för timberlands beats så hade det vart en annan historia där), men Westlife och Darin. Nemo jag vet att du startade detta, du har blivit en smärre fiende i mina ögon tack vare detta. Det ända som glädjer mig är att jag vet att du lyssnar på bättre saker oxå...

2006-11-23 @ 11:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback