Propps till Gayen.

God morgon.

Måste bara ta upp följande. under dalarna resan på höstlovet så råkade min käre vän Oscar Westerlund trycka in en pommes i örat. (ingen förstod riktigt varför) och ingen trodde att det var en sån big deal. men vad heter grabben på msn nu? jo..

"fy fan vad skönt. pommesen kom ut ur örat i morse. jag kan höra ordentligt igen"

haha...dagens bästa!


ang. dagen. jag skippade skolan. hade bara en lektion ändå. lika bra att sova ut då istället
eftersom man inte får så många chanser i veckan att göra det. jävla hektiskt schema asså.

Kanske ska gå och se kritikerrosade "Babel" ikväll med mor min. vore roligt.

over and out

Kommentarer
Postat av: Valentin

Vadå ingen vet varför.. Alla vet att jag gör allt folk säger till mig när min prommille är respektabel. Och vår älskade jocke bad mig att göra det. Jag har fan gjort många dumma grejor, men inte fan trodde jag att en jävla pommes skulle hålla på att reta mig till vansinne i en månad=/

2006-11-21 @ 14:00:24
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHA

Bästa!!

Puss Nemo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback