mysteriet kring hammarby if.

JAG VILL HA ETT PERFEKT LIV! JAG VILL BARA EKONOMISKT OBEROENDE! JAG VILL VARA SNYGG OCH BO I EN NICE LÄGENHET OCH INTE BEHÖVA TÄNKA PÅ NÅGOT! ÄR TRÖTT PÅ ANSVAR, RÄKNINGAR OCH HELA SKITEN! :(




värvningar hammarby:

in:  -----

ut: petter furuseth olsen, pablo pinones arcé, ante covic, fredrik stoor, erik fishbein, erik johansson, petur marteinsson, sebastian senatore, mfl....

hur fan ska dom kunna överleva tills nästa år?

börja värva för fan bajen! först och främst en bra anfallare!

var och såg royal league ikväll. 2-3 förlust mot brönby. bajen var rätt bra. brönby var inte bra. men bajen sätter inte sina chanser å de blev en kall jävlig kväll på söderstadion. så fruktansvärt pissigt. var så förbannad.

och sen den där jävla kim. (en av mina bästa polare). snubben som tog ut 28 lax i pokervinster för nån vecka sen. nu har killen tagit ut 14.000 kr till PLUS att han har 18.000 kr på sitt pokeraccount?!?! asså jag förstår inte. hur lyckas han? man blir ju bara så sugen på att börja lira själv men jag vet själv att jag bara skulle bli beroende och spela bort mina pengar och bli ett freak. jag är så avundsjuk på honom att jag klättrar på väggarna samtidigt som jag unnar honom det eftesom han är världens snällaste. och det är inte nog med att han vinner pengar på poker. snubben har en schysst heltidsjobb jättenära hemifrån och kommer från en pissrik familj. livet är rättvist? njaaaaaaa..... suck =/


äh får koppla bort allt. får supa mig snygg i morgon. supa mig rik. skita i att jag har skulder på 80% av lönen. försöka göra det bästa av det... det finns folk som har det värre ändå.

pannkakor är gott men inte mättande - importent statement!


kvällens låt: dr.dre feat royda 5.9 & eminem - she´s the one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback