God kväll Sverige!

Hej!
Let me introduce myself.
Namnet var Nemo Hedén. jag är 19 år. Jag sportar, sjunger och skriver.
jag stylar mitt hår. går på bio och lever ett underbart ungkarlsliv.
utgångar och modé hör till vardagen. det är väl allt ni behöver veta om mig.

Har bloggat under en längre tid på playahead.se och har fått mkt credd där
så jag tänkte...varför inte gå över hit och göra en lite mer officiell blogg?
sagt och gjort. here i am. mjukstartar lite.

dagens låt:

plus 44 - when your heart stops beating

over and out.

Kommentarer
Postat av: Valentin

Ubibu, "jag stylar mitt hår" hehe. Aja, ehh kommer detta va en plogg om dig och ditt liv (som endast då kommer va intressant för de som känner dig) Eller skommer du hålla på och snacka om värdsliga ting iframtiden?

2006-11-21 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback