förtjänar jag skiten?

FÖRSTÅR MÄNNISKOR INGENTING?


jag förtjänar fan inte skiten jag får nu. alla bloggar och shit. allt snack. ja, visst. jag tycker om att ragga och leka runt. men vad fan ska jag be om ursäkt för? jag är inte mer än kille lixom?! jag är 19 år. festar typ varje helg. kommer säkert få många sura miner å ögon emot mig nu men vad fan dåra? du om någon vet att har inte ens sagt till dig att jag ska bli ihop med dig. jag har inte gett dig några falska förhoppnignar. du vet det. jag kan inte roför om du fallit för mig. och att du ger mig all den här skiten bara för att jag höll på med "nån annan" i fredags är ju helt absurt? vi är inte ihop. vi har aldrig varit ihop. har vi lixom plikter för varann eller? jag hade inte ens någon aning om hur mkt jag betyder för dig. vilken "hung up" du har på mig. förän jag läste din blogg idag.  SÅ BRA har du visat för mig hur du känner för mig. förstår du?

hur skulle jag kunna veta? lär dej att stå upp för din sak och ta en diskussion. nykter som berusad.
för det blir bara patetiskt annat. jag tänker inte be om ursäkt. visst se mig som player. se mig som slampa. jag tänker inte be om ursäkt för den jag är. jag trivs med livet just nu.

dom få som känner mig väl. ni vet hur jag fungerar. jag blir inte kär på riktigt lätt. det är svårt. visst kanske jag tycker om folk. men det ska krävas ett jävla stort undantag för att jag ska börja satsa på ett förhållande när jag är 19 år gammal och lever ett härligt singelliv!

jag vill inte låta divig eller så på något sätt men jag tycker inte jag förtjänar skiten. that´s it.

och du är inte den enda. så känn dig inte helt skruvad nu. fler har uppfattat det likadant. kanske ger jag ut fel signaler men jag är noga med att inte säga att vi kanske kommer bli ihop. att ge ut falska förhoppningar and shit. för jag vill inte såra med flit. klart jag inte vill göra någon illa med flit.




sanningen är nog att det är nog jag som blir sårad mest ändå när det kmr till kritan....






bara några tankar, over and out



tack ni som ändå gjorde fredagen till det magiska det ändå blev. gänget, björn, alex, alla sköningar! underbar kväll. har inte haft så kul på väldigt väldigt länge! puss på er!


Kommentarer
Postat av: björn

puss

2006-11-26 @ 20:53:03
Postat av: Leo

Skönt att få skriva av sig?

Bra skrivet även om det blev lite väl djupt för min smak på slutet: "sanningen är nog att det är nog jag som blir sårad mest ändå när det kmr till kritan...."

hihi :)

2006-11-26 @ 21:00:48
Postat av: Nemo

haha. ja. slutet vart lite väl sentimentalt kanske men det var jävligt skönt att få skriva av sig. BJÖRN OCH LEO! ni är mina homies! ni är bäst! glöm inte det

2006-11-26 @ 21:02:23
Postat av: Valentin

Wow du var inte så diskret... Akta så du inte säger förmycke bara, intressant som fan att läsa dock.

2006-11-27 @ 12:29:18
Postat av: Nemo

äh. gayen. det är bara mina vänner och dom som vet vem jag är som läser bloggen så....och jag är ju bara ärlig ändå. säger som jag alltid sagt. take it or leave it. inlägget var en ren REPLY på vad en brud skrev i sin blogg igår...ger dig hennes blogadress på msn ikväll.

2006-11-27 @ 14:20:05
Postat av: www.Mssehlin.blogg.se

Haha nemo du e så skööööööööön....men jag börjar fatta vad du menar med ett skönt singelliv..jag har inte anpassat mig än..men är p ågod väg..du har en sån skön inställning till livet..så sköööönt..men du ska ju fan göra stan osäker förhållande kan man ju ta sen....hehe puss påre snygging!

2006-11-27 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback