Dansk film!

Måste bara skriva en liten rad om en dansk film jag såg precis.
"Gamla män i nya bilar"
Jävla bra alltså. Danskar är så sjukt mkt bättre skådisar än svenskar.
En svensk medverkade dock i filmen. en av mina personliga favoriter. Torkel Pettersson.
Är inget fan av Action-Komedier i vanliga fall men detta var ett undantag lätt.

Sen är jag grymt sugen på nya Bond faktiskt. också ovanligt för att vara mig.
är inget Bond fan men efter att ha läst alla recensioner av filmen och sett trailern så
verkar den vara väldigt bra. Daniel Craig verkar kunna mantla James bond på ett
föredömligt sätt och Mads Mikkelsen gör ju aldrig en dålig roll. ska bli roligt att följa
hans internationella genombrott.

Sen en hälsning som innehåller både värme och hat till min gode vän Kim.
som nu hämtat ut 28.000 kr på sitt pokervinnande. hur avundsjuk kan man bli på en människa?
jag tror jag nåt toppen iaf när jag tänker på hur mkt jag vill ha dom där pengarna :)
men som en god vän som man är så är man bara glad för kims skull :) grattis!

btw, blev ingen bio ikväll. mor blev sjuk. chill-kväll hemma istället.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Flöjt

Hehe tack så mkt =)

2006-11-22 @ 01:19:09
Postat av: Michellin

det är svårt asså:P...
haha han är så jävla grym på allt han får fan lära mig poker...

2006-11-22 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback