bara några tankar...

först och främst några låtar ni inte får missa:

blink 182 - i miss you
sum 41 - pieces

lyssna på dom och fundera på livet. fundera på hur man kan skriva sådan vacker poesi. sådan vacker musik. såna stört gripande texter. dom låtarna kommer alltid hålla. i alla väder. alla tider.


ännu en dag som SL förgyller med sina förseningar och bussar som kör förbi. sänder en extra kärleksfull till alla ynkliga busschaufförer. hoppas ni alla ruttnar i helvettet. den dagen ni hittar något mer meningsfullt med ert liv än att köra förbi folk med flit. den dagen ska bli en fröjd för ögat. grisar.


fått många fina kommentarer i min dagbok idag på playahead. jag älskar det. det är så rörande. man blir så glad när folk tar till sig vad man skriver. när folk verkligen gillar det.



#9375 - michha | idag 22:58 [hemligt]
Hej. Vet inte riktigt hur jag började läsa din blogg, men jag gör det iaf! Ville bara säga att jag gillar den, du skriver fina saker.
061121 21:49
FuRRinHo
love ur blog
radera

061122 19:05 Em-ilia
jag älskar älskar ÄLSKAR sättet du skriver på!
radera

061122 22:34 Suziix
Du skriver OBESKRIVLIGT bra! Riktigt suveränt, njöt av att läsa det...




kram. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback