ångest.



sitter & dödar bort ännu en kväll vid datorn då jag hör min mors ynkliga gnyande. jag går snabbt in till henne och frågar hur det är fatt? hon sitter och tittar i gamla fotoalbum och gråter. för att tiden går så fort. för att alla barn växer upp så fort. och god, i understand her. jag om någon hatar att växa upp. jag har ständig åldersnojja. dödsångest. det är vardag för mig. jag tycker tiden går skrämmande fort. det känns som om det var julafton igår men det är liksom jul om 4-5 veckor. det är overkligt. jag kramar om mamma men att se mamma gråta över det... ja,  det var en ny sits för mig. en obekväm jobbig situation. eftersom hon ska ju vara den här starka förebilden som ska trösta mig. sin lille son. när jag är rädd för döden. när jag tycker tiden går för fort. ombytta rollar? ja...


bara några tankar...

Kommentarer
Postat av: Valentin

Detta låter som "pa" material, se till att "skära-sig-i-vristen-trjejerna" får ta del av denna oxå;)

2006-11-23 @ 11:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback