8 st san miguel.

för att citera carl torné:

"torsdagar är underbara. för då vet man att det är fredag dagen efter"

det är fan i mig sant. torsdagar kan vara veckans finaste dag. då har man stått ut med 4 dagar helvette å får snart sin belöning. riktigt nice.


hur var din dag Nemo?
jo tack helt okay. visst gick man till 17 i skolan och sånt suger ju alltid men filmkunskapen är nice som fan. vi såg på en legendfilm där idag. "terror på elm street 1". johnny depps debutfilm är det för övrigt också. det var bara jag och en till i klassen som hade sett den tidigare. förvånande? nej... när man tänker efter så har man sett sjukt mkt film egentligen....sen tränade jag fotboll lite lugnt. stod i mål. chillade.

vet ni vad jag hatar? en del människor som gör vissa saker på rutin. t ex försvarar någon. eller bara står upp för helt fel saker bara på rutin. bara för att dom alltid gjort det. fastän dom vet helt å hållet att dom är ute och cyklar. det ska störa mig nåt så jävligt. en spricka i muren? ja minst sagt...jag är trött på skiten. tänker nog sluta hajpa den här grejjen nu. ett uppehåll? ja. jag klarar mig. jag blir bara arg av blotta tanken. att man kan skrämma någon så mkt. "obehag" är bara förnamnet och att ni sen har mage att anklaga mig om det gör ju bara allt till en parodisoppa. men men. palla bry sig.

tänk så många människor man berör egentligen. man blir så hatad av så många. kanske även älskad av många. men egentligen, visst blir man hellre ihågkommen och igenkänd negativt än att gå igenom livet helt anonym? tänk att vara en människa som inte har någon släkt kvar. inga vänner. ingen relation. som bara går till sitt jobb varje dag ut och in. och verkligen inte gör någonting annat. det sjuka är ju att det finns såna människor. som knappt någon vet att dom existerar. skrämmande. jag vet att jag har ett gäng helt äkta vänner som älskar mig för den jag är och det uppskattar jag verkligen så egentligen bryr jag mig inte ett smack om skitsnack om mig men det är ändå skoj att se hur många man berör. men hur man är och beter sig...




jag är dock lite stolt över mig idag. har ikväll (tillsammans med mamma) gjort ett hemprov i Svenska B. om "Epoken - Upplysningen". fruktansvärt tråkigt och ointressant men det ska vara inne senast i morgon annars ere IG på hela kursen... så nu ere klart. bara att hålla tummarna att det räcker för G då...

HELG! FAN VAD SKÖNT. dock hyffsat slitande verkar det bli...i morgon ska jag vara med leo. får se vad vi gör. vi ska iaf FOR SURE se Idol finalen såklart. måste man ju. hur ospännande och tråkigt det än verkar "inför" (med eriks sjukdom och allt). sen får man se om det blir fest, bio eller vad det nu blir. lördagen blir iaf match först borta mot farsta. sen jobb 15-19 och sen förkrök och utgång med massa människor. Maija fyller 18 år :). det blir nog roligt. sen söndag ere match borta mot älvsjö och sen jobb 16-21.... s

snacka om en helhelg. man lär vara lagom sliten på söndag kväll....no doubt about that!



nej, det får vara nog för kväll. annars klagar väl bara Leo att jag skriver för långa inlägg som vanligt ;)



bara några tankar...

over and out.

yours truly

N.

Kommentarer
Postat av: Leo

Woho #1 again :D

Lääär bli nice helg fan, idol och utgång = succée ?

Puss

2006-12-01 @ 00:19:09
Postat av: Leo

15 st kung.

2006-12-01 @ 17:10:29
Postat av: Valentin

"hajpa" kul ordval... Vi är alla bara människor med sprikor i våra murar. Tycker om dig nemo, kännt dig jävligt länge, aldri menat dig nått ont... Blir iriterad ibland bara över missförstånd vi haft. Tycker det är onödigt att vi ska hålla på att gnata på om skitsaker när allt vi vill är att bara "köra tills vi dör"=)
Så jag tycker vi slutar att "hajpa" detta och ger allt på dansgolvet på 360 på löda istället;)

2006-12-02 @ 01:33:39
Postat av: Anonym

"hajpa" kul ordval... Vi är alla bara människor med sprikor i våra murar. Tycker om dig nemo, kännt dig jävligt länge, aldri menat dig nått ont... Blir iriterad ibland bara över missförstånd vi haft. Tycker det är onödigt att vi ska hålla på att gnata på om skitsaker när allt vi vill är att bara "köra tills vi dör"=)
Så jag tycker vi slutar att "hajpa" detta och ger allt på dansgolvet på 360 på löda istället;)

2006-12-02 @ 01:35:36
Postat av: Leo

Gayen, kan vara det mest gayiga inlägget?

2006-12-02 @ 15:12:00
Postat av: Valentin

Leo, jag nämner ditt namn när jag talar till dig. Håll tyst och se på undertiden, tack på förhand

2006-12-03 @ 21:54:52
Postat av: Leo

Käften gayen! Du bangade dessutom på 360 i lördags, svikarN

2006-12-06 @ 18:57:21
Postat av: Leo

Käften gayen! Du bangade dessutom på 360 i lördags, svikarN

2006-12-06 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback