the war.

god kväll gott folk.

det snöar ute. ska man bli glad eller? ja på sätt och vis kan man ju bli det. för att det är mysigt med en vit julafton såklart. men sen har man ju den där tanken i naken som spökar som säger att de kommer bli varmt imorgon eller övermorgon igen och snön kommer smälta bort och vi kommer få en klassiskt slask julafton... vilket är minst sagt mindre roligt. så nu Gud ber vi till dig. allt eller inget? ingen snö alls eller en jävla fin VIT julafton? Up to you.


"I knew I wanted Eminem to be on the track, but he is very careful about appearing on too many other people’s songs. When he called and said he was ready to go into the studio, I knew it was a blessing. I was on the first flight to Detroit,"

Akon om Eminems medverkan på hans hit "Smack that"


sånt där tycker jag är så jävla coolt. funkar det bara så i hollywood bara? en star ringer en annan star. liksom EMINEM. det är så sjukt tungt. och sen så blev ju också smack that en monsterhit såklart. var bara tvungen att ta med det i bloggen. vart så impad när jag läste det. tror ni Akon vart nöjd när Eminem valde att vara med på låten eller? njaa...Lagom nöjd skulle jag tro ;)

jag var hos Tandläkaren idag. var som vanligt sjukt oroad med tanke på att jag inte vart där på 2 år och att jag ändå dricker läsk nästan varje dag och är en relativt onyttig människa tyvärr. sen var jag orolig över en sak till. man har ju bara gratis tandvård fram tills det år man fyller 20 år. dvs har jag gratis tandvård tills den 1 januari 2007....dvs bara 2 veckor kvar typ. och sedan blir det SVINDYRT. så jag var orolig för 2 saker men det gick så bra det kunde gå. bara 1 hål och sen fick jag en ny tid innan årsskiftet. på fredag morgon. helt underbar tandläkare! så glad och trevlig och fixade allt så perfekt. jag var riktigt nöjd när jag drog därifrån.

jag drömde om dig i natt.


hade genrep igår inför storvreta som äger rum 27-29e. vi mötte P90 i en träningsmatch. som väntat så blev det en promenadseger. slutsiffrorna skrevs väl till 11-4 tror jag. fast hade vi velat hade de väl blivit 20-0 typ. matchen var endast till för att testa olika uppställningar och sådär. det var väl okej. nu blickar vi fram emot genrepsträningen i morgon och själva turneringen som kommer bli SJUKT rolig!


dagens 3 skönaste låtar:

angels and airwaves - the war
My Chemical Romance - Famous Last Words
P Diddy - Tell Me (ft. Christina Aguilera)


den sistnämnda är ett GRYMT beat. jävligt snygg video. och christina aguilera är stört bra som vanligt. fast Diddy är en fjant som leker för mkt. det enda han rappar om är om hur snygg och rik han är. asså orka med honom. jävla pajjas :P



min skola är så sjukt kass alltså. det spelar ingen roll om man är där eller inte där. om man typ skolkar eller ser till att vara på alla lektioner. faktum kvarstår ändå att allt är helt o-organiserat och ingen vet någonting. alla lärare är typ flummiga i skallen och kommer och går som dom vill. allt som offtast så har vi inte några lektioner i vissa ämnen. lärarna är oroväckande ofta sjuka och frånvarande. det finns förstås undantag men det är verkligen sjukt pinsamt hur dålig skolan är och nivån på undervisningen. katastrofalt.


just det. en sak till som är viktig som jag tänkt på idag. jag har bestämt mig för att sluta fred med alla mina så kallade "ex-ragg". jag menar...tjejer som jag varit på G med på ett eller annat sätt. såna där tjejer som jag kanske sårat eller som JAG blivit sårad av. såna där flirter som inte gått väl ut. som avslutats med att vi blivit ovänner och slutat prata helt och hållet. jag tänkte på det idag och ska ta kontakt med alla dom tjejer som jag haft på G senaste året typ. som jag kanske gett falska förhoppningar. sårat eller något annat. det är egentligen onödigt att vara ovänner när man ändå vet att man tycker om någon hos varann liksom. man kan ju alltid vara kompisar. såna får man ju aldrig får många av.

har redan pratat med en av dom...
och kan ni gissa vem det var? jo..det var hon som kommenterade min blogg i dom första 4-5 inläggen...
hon som gick under signaturen "FLICKA!"....spännande va? hur nyfikna vart ni nu? ;) mohaha!




löning fredag. tror på rätt fet lön. skönt. me tanke på att dagen kommer spenderas till att köpa julklappar till ALLA. ska liksom handla till alla på en dag. det kallar jag planering. jaja, vad gör man inte? haha. är alltid så jävla pank så här dagarna innan löning. jag måste nog vara den sämsta människan i världen på att hålla i pengar. fråga alla mina vänner...

Jobb lördag :(

Julafton Söndag  :)



Önskelistan uppdaterad:

1. presentkort på parfym affär..
2. hörlurar till mp3
3. gymkort body joy
4. slipsar & halsduk'
5. August undergrounds Mordum = skräckfilm. svår att få tag på.
6. Mörkbrun hårfärg. permanent.
7. Innebandylinda. den bästa möjliga. inge lågbudget kass kvalité.

8. presentkort på SF bio.





Ganska nice länk. lyckas man få Borat paff så är man fan rätt kung ändå.
Hey Baberiba-Peter lyckades rätt bra här:

http://www.youtube.com/watch?v=kKysGNMnUuE

annan skön:

http://www.youtube.com/watch?v=EIz53ISjlYQ&mode=related&search=


dagen börjar lida mot sitt slut. blev nog ett ganska underhållande inlägg ändå. ska försöka plugga. har några grejjor som ska vara inne innan jullovet som jag borde börja med. sen städa också? ja...låter rimligt me tanke på att mitt "rum" ser ut som ett bombnedslag.

jag saknar dig.

bara några tankar
all for now
over and out
yours truly
Nemo Hedén


Kommentarer
Postat av: Leo

Vad händer? Är jag #1 igen? Nämen...
Fan jag måste oxå till tandläkarn!

2006-12-19 @ 21:11:24
Postat av: Charlottaa

Usch, snö.
Jag föredrar hellre en regnig julafton än en fin vit...
(helst ingetdera men om man skulle vara tvungen att välja :P).
Härligt där med vara vän med sina "ex-ragg" etc., Bråka är så sjukt onödigt, när det som du skriver finns saker man tycker om hos varandra egentligen.
Jaja, puss

2006-12-19 @ 23:41:42
Postat av: annie

uuuh Leo tuffing som blev nr. 1.
snön känns bara onödig på ngt sätt, vet inte riktigt... men det är alltid mysigt när det är helt vitt på julafton. usch, jag måste också köpa julklappar.
godnatt, puss!

2006-12-19 @ 23:59:12
Postat av: hemlig beundrare.

vem saknar du??
puss.

2006-12-20 @ 16:20:53
Postat av: SÖDERBÖNA.

God jul & Gott nytt år sötnos!

Pussis.

/En trogen läsare

2006-12-20 @ 19:09:47
Postat av: Björnis

HUR TRIST ÄR INTE THE WAR!?!?!??! :DD::D:D:D:D (bara jag som är sjukt sugen på Peace & Love??)

puss & pill

2006-12-21 @ 16:35:19
Postat av: Nemo

Peace&Love kommer bli så satans grymt!
The War är veckans låt ;)

2006-12-21 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback