saknar du mig än?

ikväll åker vi igen. avslutningsfest på viper room. det ska bli trevligt. ska dit med johan, gayen och leo. sen kommer massa andra människor man känner att dyka upp där. blir det lika roligt som förra måndagen då stället också var privathyrt så blir jag nöjd. hoppas bara jag glömmer bort att lönen kommer in på kontot efter kl 12 i natt för annars kommer kortet gå vaaaaaaaarmt i baren...kanske t.o.m ska lämna kortet hemma? hmm...


skönaste fortfarande:

angels and airwaves - the war
P Diddy - Tell Me (ft. Christina Aguilera)

andra sköningar:

mange schmidt - sista tangon (ft. masayah)
darin - if you wanna
nelly furtado - all good things come to an end
plus 44 - 155



detta kan vara den bästa sidan på internet just nu:
http://alloftv.net/

där finns alla avsnitt av serier som south park, simpsons, family guy, arkiv x mfl
att titta på bara. man slipper ladda ned det. enkelt och smidigt!
missa den inte! håller på att gå igenom alla south parkavsnitt. vilken skrattfest det är alltså.
man tröttnar aldrig. om ni inte sett serien så börja kolla nu. och njut!




nu ses vi på fredag. mysigt med bio. men sen då? du åker bort i 2 veckor. mycket saker händer. julafton. nyårsafton. storvreta innebandycup (som alltid är en höjdpunkt på året)....vad händer? vad tror du? vi vet ingenting. det är lite roligt samtidigt som det är lite oroväckande...jaja...time will tell.



Who is the woman I see
Where I'm supposed to be?
I lost my heart, I buried it too deep
Under the iron sea...



jag ska köpa alla julklappar till hela min familj och mina närmsta på en dag. hur fan ska det gå till? jag har ingen aning om nånting till 90% av dom. den enda jag vet vad jag ska köpa till är typ det oviktigaste, min farsa :P (ta inte illa upp men föräldrar är alltid längst prio på julafton) actually...

behöver proffshjälp av mina sköna vänner på fredag tror jag minsann. right after jag har lagat mina hål.
buuuhäähhhää...jag har nog tandläkarefobi ändå. gillar inte när andra gräver i ens mun. det känns som dom rotar i ens egendom. dom ska väl ge fan i mina tänder? när man drar ut en tand känns de som om dom drar av en arm. hjälp...


jaja, jag vet vad ni tänker. ett helt kasst inlägg. men vad fan gör man inte? oscar hetsar om att jag tappar läsare (vilket jag iofs inte gör. ligger fortfarande på ett stadigt snitt på 45-50 läsare per inlägg) just pga av att jag inte skriver offtare. men jag har ju gjort en grej att skriva varannan dag. varje dag blir för mkt men man kanske borde göra de? Vad tycker ni kära läsare? det skälet att gayen inte tror jag har lika mkt läsare som förr är nog för att inte lika många kommenterar längre...? jävla soppor! ryck upp er!


2 filmer jag vill se:

Deja Vu
The Holiday



avslutning idag i skolan. min missär skola. vi hade julbord. potatisen smakade skit bokstavligt. man fick 33 cl julmust var. jävla skitskola. skitjulbord. var fett besviken men det enda positiva med julavslutningen i skolan är att alla elever får en present varje år. förra året var det en VTG tröjja. i år fick vi ett par VTG mjukisbyxor och tro mig. mjukisbyxxor kan man inte få för många av. fan vad fint det är! :D


äh...nu ska jag äta ÄNNU ett julbord. och sedan fixa bira tills ikväll. : )


bara några tankar
all for now
over and out
yours truly
Nemo Hedén


Kommentarer
Postat av: Flöjt

Först? =D

2006-12-21 @ 18:30:39
Postat av: Flöjt

Va händer?

2006-12-21 @ 18:30:59
Postat av: Björn

Händer?
Fötter?

2006-12-21 @ 19:50:44
Postat av: Charlotta

skriv varje dag! ;)
ses imorgon,

2006-12-22 @ 01:29:30
Postat av: Charlotta

Juste, du ska ju till tandläkaren imorron, jag var hos där idag..
fan inte kul alls, förutom när dom frågar om man vill ha ett jävla klistermärke. Va ju typ tio år sen man ville det, haha.
och ditt inlägg var inte alls kasst, det handlar ju om dig (a) ;)
puss

2006-12-22 @ 01:33:47
Postat av: Charlottaa

juste, du skrev om att du skulle till tandläkaren, jag var där idag, fan inte kul alls. Förutom när de frågar om man vill ha ett jävla klistermärke.. va ju ungefär tio år sen man ville det, haha
btw, dina inlägg är aldrig kassa..
de handlar ju om dig (a) ;).

2006-12-22 @ 01:39:29
Postat av: Leo

förlåt nemo att jag är så seg. iaf före driv-hoen annie! viper va fett, fint folk het dans. vi ägde dansgolvet och baren!

Sova nu, du får farsans säng fast utan charlotta denna gång ;))
Puss

2006-12-22 @ 04:12:04
Postat av: Leo

kåt charlotta dra, sug kuk fittslyna, din morsa går för en húndring.. palla

2006-12-22 @ 04:13:09
Postat av: Leo

förlåt (A) :)

2006-12-22 @ 04:13:32
Postat av: Niki

vem är charlotta?
Varför får du så många kommentarer men inte jag.
jag har inga vänner- snyft.

2006-12-22 @ 12:14:47
Postat av: Charlotta

käften leo! bara för att jag var före dig ;)

2006-12-22 @ 13:12:43
Postat av: Leo

aa jag är jävligt lack, slyna :p

2006-12-22 @ 18:23:27
Postat av: j

Jag har tröttnat lite på dina inlägg, dom var bättre i början. Inte för att du skriver dåligt på något sett men det är inte intressant att läsa längre.

2006-12-23 @ 15:37:46
Postat av: Nemo

ja du slipper läsa :) inget tvång serru. jag skriver väl ändå inte för er skull i första hand. jag skriver för min skull. skönt att skriva av sig då och då. sen om det är interssant är en annan femma. föresten är det lite komiskt att varje gång det är ett mindre positiv kommentar så är det alltid någon anonym...

2006-12-23 @ 19:34:44
Postat av: Valentin

Haha, va mycke driv, jag känner dig nemo och du som jag älskar att bli uppmärksammad... Men jag ska sluta och leka heaton. Är fan impad att du orkar hålla bloggen så pass som du endå gör, pallade aldri jag. Så fortsätt skriva, för även om det bara är skit ibland så läser iaf jag alltid...

2006-12-23 @ 21:51:41
Postat av: Flickan

God Jul Nemo :)

2006-12-24 @ 02:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback