no apologies.

jävla blogg.se! här han man laddat upp och satt full av insperation på onsdagskvällen för att skriva ett riktigt nice inlägg. och sen har servern typ varit nere hela kvällen. har försökt skriva i typ flera timmar. och NU först. kl halv 1 på natten...funkar det igen...suck :/ jaja. får se hur det går här då...

mår lite bättre nu dock. det har hjälpt med mkt sömn senaste dagarna. mkt vatten också.
har proppat i mig c-vitamin, frukt och andra bra grejjor. är på bättringen iaf...
det var ju inte vinterkräksjukan after all och det var väl en jävla tur!


en fråga till alla som själv bloggar på blogg.se. det stör mig något så jävligt att man inte kan se hur många besökare man har på sin blogg. denna fråga har jag talat med många om och alla håller med. hur svårt kan det vara att införskaffa denna funktion så att man kan se det? eller man kanske kan det å jag har helt missat det? tacksam för svar. är helt lost. just därför tkr jag att playahead bloggen är bättre...för där kan man ju se vilka och hur många som läst sin blogg! :)

yeah yeah, whatever!


dagen har präglats av "för omväxlingens skull?" dator och sömn. var i skolan dock och pratade med lite lärare och fick lite saker att göra. var på en lektion o sådär. sen spikade jag mange schmidt på lördag med Petter. det ska bli nice. konsert är alltid nice och Berns är fett!


många kommentarer på senaste inlägget igen. spännande of course. både positiva och negativa. det är roligt. jag menar...man går väl hellre igenom livet igenkänd för något konstruktivt. något som man ändå gjort. dåligt eller bra. än att gå igenom livet utan att någon vet att man existerar. det är faktiskt sant. man vill ju göra någon slags skillnad. alla människor har ju en liten dröm om att vara omtyckt. om att folk ändå ska prata om en lite. positivt såklart. men ändå...är det negativt så har man ändå gjort något som berör?

jag skulle om ingen visste vem jag var. tänk om man inte hade någon släkt. inga vänner. ingenting. det finns verkligen människor som har det så. det är en skrämmande tanke....för mig iaf.

vet att jag säger emot mig själv lite nu (se. mitt predikande om "att vara en svensson" i tidigare inlägg) men vadå...olika dagar bjuder på olika känslor. sad but true.


vill ni höra en väldigt självisk tanke som jag ändå vet att många bär på? tänk att dö och komma tillbaka till jorden som en osynlig ängel. att gå omkring och se vilka som blev ledsnast. vilka som kom på ens begravning. vilka som verkligen brydde sig. jag vet att tanken är en blanding av patetiskt, självisk och helt störd men är det inte samtidigt väldigt intressant? och jag vet att många mer än jag skulle vilja göra den resan... jag skulle gråta om du dog. jag grät när du dog.


DAGENS HUMÖR: Kramig och kärleksfull. Mor har fått många kramar :)
DAGENS KLÄDSEL: är man krasslig = mjukizbyzzor =)
DAGENS MUSIK: Mycket Eminem har det blivit idag...och Mange förstås (för att ladda inför konserten)
DAGENS SAKNAD: Gamla Pappa
DAGENS LÄNGTAN: Helg. Justin Timberlake 19 Juni.
DAGENS HAT: Skolan. jag är så trött på skolan. stå ut. 6 månader kvar...
DAGENS VILL: Bli ekonomisk oberoende.
DAGENS VILLE INTE: Dö en tidig död.
DAGENS MYS: Jag vet inte, vill du mysa? Nej juste.
DAGENS GÅ UPP: Som vanligt...försovde man sig....skitalarm :(
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: Att helgen ska bli misslyckad...
DAGENS JAG ÄR: Ful. känner mig väldigt ful idag. hatar ful-dagar :(


jaja. hörde dock ett grymt bra citat idag. det är så bra att jag måste citera det jag med:

"den som håller sig väl med alla är inte vän med någon"

åhh. magiskt. kommentarer överflödiga. tänk över dom där orden.
jag är helt kär. så sant. så...ja...bra!



Det här med att vinna "Idol" verkar vara en stressig historia. I lördags, alltså bara några få flämtande timmar efter segern i finalen, gick Markus in i studion för att spela in sitt debutalbum. Den 18 december, alltså om elva dagar, ska debutalbumet släppas. Markus Fagervall har TRETTON dagar på sig att göra något som vanligtvis tar åtminstone ett eller två år. Hmm, hörde jag någon säga hastverk? Nähä, då var det bara jag som fick smuts i örat...



några goda nyheter:


Eminem släpper ny platta i dagarna! visst kanske det inte blir något mästerverk som hans gamla plattor me tanke på att skivan heter "Eminem Presents: The re up" och är en skiva där syftet är att Eminem ska lyfta fram andra mer okända rappare men några guldkorn på plattan finns det nog. tror det är 3-4 låtar som Eminem gör helt själv. :) jag har laddat ned ett av dom i väntas på att köpa plattan när den kommer upp. Låten heter "No Apologie" och är ett rent skärt mästerverk.


Pete Doherty och hans Babyshambles är klara för "Peace&Love 07"
Visst är jag inget super fan av Pete men ändå rätt maffigt. jag var på P&L i fiol och det var lugnt av en dom bästa festivaler jag varit på. grymt folk. grymma artister. grymt anordnat. ska lätt dit i sommar igen. tror dom kan få ett riktigt grymt startfält me artister också. bara inte Pete ställer in som han har gjort dom 3 senaste sverige besöken...




My head hits the pillow, a weepin' willow
I can't sleep, a pain so deep it bellows
but these cellos help just to keep me mellow
hands on my head, touch knees to elbows





Dagens Länk:

Min pokerfilm som jag och 2 klasskamrater gjorde i plugget :)
http://www.youtube.com/watch?v=y2LjuuzpYfs
ta det icke för seriöst men ett å annat skratt borde den bjuda på iaf ;)



Dagens Line:

Leo | | Hm, flows on top of flows säger:

inse att det va ömsesidigt grymt bara ;P





får jag dela säng med dig i helgen med?


all for now
over and out
yours truly
Nemo Hedén

Kommentarer
Postat av: Leo

Tur att man suttit uppe och pluggat så sent så jag kan hålla min steak som #1, eller hur annie? ;))

Trist att bli Dagens line, du ska inte avslöja vad den handlade om då nemo? :)

För övrigt så vore det nice med en schyst helg så du får nåt hett att skriva om oxå, inte för att detta är tråkigt men helgens bravader borde nog spica it up en del!

Sova nu, god natt snygging puss

2006-12-07 @ 01:01:30
Postat av: Flöjt

Jag tar upp kampen!
Nr 1 :D
Pokerfilmen va grym ;)

2006-12-07 @ 01:02:12
Postat av: Leo

Va fan, vem blev nr1? Enligt min sida så är jag 42 sekunder före dig Kim muhaha :)

btw: "hålla min streak" ska det vara...

2006-12-07 @ 01:04:01
Postat av: Charlotta

alltid lika intressant och bra tycker jag^^
skön film, speciellt du i slutet ;)
Babyshambles till Peace&Love festivalen?
Då ska jag också dit!

2006-12-07 @ 01:04:45
Postat av: Leo

Haha Kim, asså vem leker du egentligen? ;)))

2006-12-07 @ 01:07:31
Postat av: Nemo

aoch! det utspelas en tung tuff strid mellan giganterna Leo/Kim/Annie om vem som får första kommentaren varje kväll...Leo verkar dock vara hetast på gröten fastän kim trodde han hade gjort något unikt där ;)
Och Leo...jag tänker nog inte avslöjja dagens line i min blogg. lite för snuskigt kanske? tjejen de handlar om förstår nog själv...förhoppnignsvis.

2006-12-07 @ 01:11:41
Postat av: Flöjt

Hatar blogg.se, dom bara förstör mitt liv! Jag som trodde jag var etta, va d enligt min dator först! =D

Leo, jag leker Heaton!

2006-12-07 @ 01:12:00
Postat av: FLICKA

konstruktivare inlägg idag bra:)
Celluloidremsan fick mig till och med att skratta:)
Det var en riktig b-film men det var roligt att se dig lycklig.
XX

2006-12-07 @ 01:14:02
Postat av: till FLICKA

du är väldigt snabb på att kommentera. hur ofta kikar du in i bloggen egentligen? :P du verkar ha bra koll på när det skrivs... och en fråga till: vad betyder "Celluloidremsan" ? :o

2006-12-07 @ 01:28:35
Postat av: FLICKA

Jag är väl inte snabb på att kommentera när jag kommer sits :S hehe.
Det är samma sak som film bara använde ett annat ord. XX

2006-12-07 @ 01:36:47
Postat av: Ems.

Härlig läsning och underbar film! hoppas på en uppföljare! Bloggen kmr jag fortsätta läsa i vilket fall :)

2006-12-07 @ 08:19:23
Postat av: Yvette

"att gå omkring och se vilka som blev ledsnast. vilka som kom på ens begravning. vilka som verkligen brydde sig." den tanken har slagit mig många gånger. undra om det går? man skulle ju hoppas det. och... på statistik kan man väl se på ett ungefär hur många besöker man har per dag?

Postat av: www.Mssehlin.blogg.se

nemo isånfall e jag ego med..brukar ofta tänka sådär och man undrar ju om nån bryr sig...man kan ju undra ibland...aa ok jag skrev sist eller..
ska ta upp den kampen att skriva sist..jjag tycker det är grymmast;)

2006-12-07 @ 14:16:34
Postat av: Herr Ordförande

Och bara för att Michelle inte ska vinna komma sist tävlingen så ger sig en ny spelare in i leken.. Skön blogg grabben

2006-12-07 @ 14:46:34
Postat av: Malla

"att gå omkring och se vilka som blev ledsnast. vilka som kom på ens begravning. vilka som verkligen brydde sig". Något jag funderar på väldigt ofta. Fast jag brukar tänka att man bli dödsjuk och vilka som kommer och hälsar på en på sjukhuset. vilka som verkligen bryr sig då.

tack för trevligt läsande du.

2006-12-07 @ 15:53:41
Postat av: annie

jag har varit lite off här ang. 1a-plats kampen, men I'll be back när ni minst anar det... leo, you're going down. eller som Svensson skulle sagt: "tro inte att du kommer undan bara för att du är så jäävla ful":p haha.

härlig film också, och kan inte annat än som såå många fler att instämma ang. "att gå omkring och se vilka som blev ledsnast. vilka som kom på ens begravning. vilka som verkligen brydde sig".
puss.

2006-12-07 @ 19:04:00
Postat av: Jane

När du loggat in på blogg.se kan du i vänsterspalten välja nått som heter "visa graf" under "sidvisningar" där finns antal besök på bloggen dag för dag!:D
Good luck and keep on writening!

2006-12-07 @ 20:22:16
URL: http://hindersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback