lovestoned.


im afraid to say it men var beredda på ett lågnt inlägg nu. så leo. du kan börja gnälla redan nu :)


nu sitter jag här igen. för att summéra ännu en legendarisk helg i mitt ungkarlsliv. denna helg blev faktiskt riktigt riktigt bra. en av dom bästa på mkt länge. innehöll det mesta:

fredagen var det ju upplagd för dramatisk? njaa...men ändå Idol final. och den skulle jag se med björn, leo, alex och jocke hemma hos just Jocke. efter att Markus och Erik kört sina respektive 3 låtar så tycker nog alla, även jag att Erik har vart bäst för kvällen men som så väntat så krossar Markus med 64% av rösterna. tråkigt och redan klart innan. detta år har utan tvekan varit det mest ospännande idol år med sämst stadard. tyvärr.



höjdpunkterna:

Danny - Öppna din dörr
Erik - Bed of Roses
Erik - knockin on heavens door




sen efter Idol finalen så åkte jag, alex, björn och leo hem till Alex och kollade på "Torkel i Knipa". en riktig hajpad film som alla har höjt till skyarna och med tanke på det så hade jag ju skyhöga förvätningar på den också. och visst var den också rolig med riktigt skön musik men den var mest riktigt sjuk och rätt bisarr. inget för småbarn precis. men felix herngren gör ju rösterna cp-skönt. fan vilken kille!

sen lördagen-söndagen skulle bli cp fullspäckade. lördagen började med match borta mot farsta och den vill jag inte ens skriva om. vi fick spö med 8-4 men siffrorna ger INTE matchen rättvisa. jävla flyt dom hade. sen efter det jobbade jag 15-19 och sen efter de drog jag direkt in till Maija som fyllde 18 år där jag, leo och många fler skulle förkröka inför MAijas första utgång. det skulle bära av till 360 där jag aldrig vart förut så förvätningarna var höga och humöret på topp. det blev ett hett förkrök och krogen visade sig vara riktigt grym. stort dansgolv och jag och Leo drog flat line. man som jag är så klarade jag flat linen men leo vek ihop sig å spydde och blev utslängd ;) jag bytte kvällskavaljer till Peder men vi bestämde oss för att runda av från krogen vid 2 snåret. vi drog till vaxholm och träffade några tjejer. där vi även sov. det blev jääääääääääävligt nice utan att avslöjja för mkt...

sen på söndagen vaknar man upp i vaxholm efter ja...på en höft...2 timmars sömn? typ. drar till älvsjö där jag har match igen och vi piskar älvsjö med 8-5 och sen efter det jobbar jag 16-21. så med facit i hand så åkte jag hemifrån lördag morgon kl 10 med pick och pack och kommer hem söndag kväll kl 22.00... ingen sömn i skallen. fortfarande bakis. känner mig helt fuckad i huvet men samtidigt, med facit i hand, jävligt nice helg! 360 var grymmaste stället. underbart att vara där med dom skönaste man känner. den enda jag saknade riktigt mkt av mina homies var Jocke.... :(  


(ja okej, jag saknade dej också björn...men lackar att du dissa i sista sek :(




första advent idag. 3 veckor kvar till jullov. längtan är obeskrivligt stor.




missa inte:

darin - homeless
chris cornell - you know my name
byz - karatefylla
dr.dre feat eminem - shes the one






asså du är ju fin. har tänkt på dig en del idag. vill dela täcke med dig fler ggr. du är varm och väldigt bra.
hoppas du vet och förstår det...







pappa. när ska du förstå? hur länge ska du leva i den där lögnen? Vad man än säger så blir du arg. kan du inte förstå att jag bara saknar dig? jag älskar dig så jävla mkt och hatar att du inte förstår vad som händer. vi kan ju inte umgås utan att börja tjaffsa. men det är bara för att jag är den enda som vågar ta upp ämnena. jag är nog den enda av barnen som vågar att prata och konfrontera dig i dina känsliga ämnen. klart jag blev ledsen över kryssningen. kände mig så bortglömd och dissad men jag menar inget illa. jag är ju bara ärlig. det blir alltid så att så fort ma nska bekänna något för dig hur man känner så blir det som om du verkligen skyller ifrån dig? du stöter ifrån dig. fast du inte behöver? man menar inte alltid något illa. det måste du fatta. fastän du alltid tror och tycker att alla vill åt dig på något sätt. visst, det stämmer att du hjälper alla på olika håll så sjukt mkt men det är du själv som väljer det och sätter dig i den situationen. det måste du fatta. självinsikt.

Kommentarer
Postat av: Leo

DrivarN, ljugarN! ;))
Blev fan inte utslängd bara nästan:p
Bra skrivet as always, det va fan värt att ta mig tid o läsa allt. Haha så jävla sjukt att ni drar till vaxholm asså, fast precis så logiskt och självklart på samma sätt :)

2006-12-03 @ 22:40:50
Postat av: Anonym

låter som att du har haft en trevlig helg.
söndagsdepp är bara förnamnet för min del, jag har kind of blivit dumpad av Han, Ferrarin. Illa säger jag bara...

2006-12-04 @ 00:03:29
Postat av: Nemo

lider med dig. kärlek is a tricky thing.
säg till på msn om du behöver prata poschen!

2006-12-04 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback