if i proposed, would you say yes?

jag älskar att du ringer ibland Emma. du är så fin. jag saknar dig jocke. hatar när vi inte träffar varann på så här länge. jag <3 dig leo. hoppas det går bra på sjukan.



from now on så orkar jag verkligen inte bry mig om kritiken. visst är det roligt med kommentarer och kritik men det går ju inte att bry sig. det går ju inte att uppfylla alla krav. det bästa är egentligen att verkligen skita i vad alla tycker och tänker och hur många kommentarer man får och VAD som står i dom. för många gillar när man skriver om alldagliga saker och inte leker sådär djup och så och många gillar när man VERKLIGEN öppnar sig och skriver vad man verkligen känner och hatar när man skriver om alldagliga saker. vad man gjort idag och så. så det blir alltid fel känns det som. just därför tänker jag nu sluta bry mig och ni kan fortsätta läsa bloggen eller let it be...take it or leave it :)


kom hem för 10 min sedan. från storvreta cup i uppsala. det var såklart ett par jävla sköna dagar men det blir ju inte samma känsla när man drar på en cup som är så pass nära som storvreta är. det tar ju bara en timme hemifrån liksom och sen är det ju bara 2 nätter. fast vi gjorde såklart det till något hett. första matchen mötte vi östhammar och vann rätt säkert med 3-1 efter lite premiärmatchnerver fast vi var verkligen det bättre laget. sen mötte vi landskrona och torska med 5-4. ett orättvist reslutat. sen i sista gruppspelsmatchen lossnade den för mig på allvar när vi tvålade ditt några finnar med 9-5. jag gjorde 3 mål där och vi var klara för sextonsdels-final. där mötte vi OCKSÅ ett gäng finnar. som vi OXÅ tvålade dit rejält. slutsiffrorna skrevs till 6-1 efter några riktigt vackra mål. gjorde 3 mål i denna match men och fick en fin t-shirt där de stod "matchens lirare" på. riktigt roligt. fast sen i åttondelsfinalen stöttre vi på ett innebandygymnasium. där tog de stop. efter ha ledit me 3-2 i halvtid så krossade dom oss med 7-3 till slut. jävligt tråkigt men dom var sjukt bra också... :(

så vi bestämde oss för att göra vad vi gör bäst. karatefylla! vi började hetsa i oss bärs på hotellet och sen drog vi på krogen. ut i uppsalas natten denna kalla torsdagskväll! där skedde dom allra märkligaste sakerna... som innehöll klamydia, flat lines,  folk som sprang in i stoplar och fick sy i fejset, knull och andra sjuka händelser men ni vet vad dom säger. vad som händer inom Värmdö HJ stannar inom Värmdö HJ ;) nu vart ni nyfikna va :)

men med facit i hand en helt okej turnering. verkligen inte misslyckat men heller inte super.

nu är man lagom sliten efter 5 matcher på 2 dagar och alldeles för lite sömn.. nyårsångesten bara växer. hur fan blir det? oscar ska ju ha fest men där är det (som vanligt när man styr fest i ängsvik) tjej-brist... tjejer, ni som läser? om ni vill komma så säg bara till ;) bätttre förutsättningar finns inte. stor villa, massa alkohol och värmdös snyggaste killar ;) haha.


jag saknar dig fastän jag inte vet om det är rätt. det känns som om att OM de skulle bli som det brukar vara. att du skulle falla för mig så skulle jag bli skygg och velig som vanligt så det kanske är bra att du är så pass osugen på förhållande som du är? varför ska man egentligen gnälla över något som kanske ändå är det bästa ändå? jag tror att du är smartare än vad du tror. du kanske bara håller på med något spel? jag känner dig inte tillräckligt bra för att bedömma hur pass moget du agerar... time will tell.

shoppade en hel del i uppsala också. Carlings mellandagsrea. köpte ett par heta jeans och en fin skjorta. riktigt nice. nyårskläder maybe ;)

fan i morgon ska jag nog in till stan. har en del ärenden jag behöver göra. ska köpa en "Bibel" på designtorget. det är som en mina vänner bok för vuxna. som innehåller mkt snuskiga frågor och väldigt roliga frågor. köp den! den är sjukt skön! sen ska jag köpa "våghals"..det är som ett sanning och konsekvens spel. 2 korthögar med olika uppdrag och grejjor. ska spelas av en grupp av killar och tjejer helst berusade. vi lirade det i uppsala och här om veckan. jag lovar att det gav många sjuka skratt! sen ska jag förbi teknikmagasinet och köpa mig en ölsvepare. en slags plastgrej som man sätter fast i ölflaskan så att det tar några sekunder att svepa flaskan...den är kunglig! :)

bäst just nu:

kabojsarna - sång om ingenting
byz - karatefylla
plus - when your heart stops beating


behöver jag säga någonting mer än...Partylåtar? ;)



bästa tv-serierna någonting:

Vänner
South Park

nåt att tillägga?


bara några tankar
all for now
over and out
yours truly
Nemo Hedén

Kommentarer
Postat av: Flöjt

Palla stolpar!

2006-12-29 @ 18:44:31
Postat av: Björn

vafan har du slängt bort ölsveparn från Peace & love din hynda :P nyår blir grymt! pözz på dig sötizz

2006-12-29 @ 19:04:43
Postat av: Nemo!

haha! JA BJÖRN. jag har haft bort den. just därför ska jag köpa en ny ;) bästa uppfinningen sedan internet :D och kim...ja stolpar är väl nice? mohaha :)

2006-12-29 @ 19:15:13
Postat av: cissi

hmm jag har nog några tjejkompisar som inte skulle banga på att dra till värmdö ska jag kolla?

2006-12-29 @ 20:22:59
Postat av: Nemo!

Lätt! Alla är välkommna på Oscar "Gayen" Westerlunds Monsterfest. och när jag säger "alla" så menar jag då TJEJER såklart :) killar har vi redan i överflöd!

2006-12-30 @ 01:27:43
Postat av: annie

gott slut nemo!

2006-12-31 @ 00:01:03
Postat av: hemlig beundrare.

bra inlägg! gott nytt år söto!

2006-12-31 @ 00:52:49
Postat av: alexander

I'm not an artard :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback