en egen individ.

det är lustigt att det är jag själv som blir så jävla nojjig när något skiljer sig från det vanliga. när det inte blir som jag är van vid (och det är egentligen till min födel me tanke på att jag är kille) så blir jag lixom nojjig och helt skitzad i huvudet. jag känner mig så sjukt vilse just nu. am i in controll? guess not...

skön helg igen som vanligt. eller helg. helgen är ju inte slut. men aa ni förstår. senaste 2 dagarna har varit sköna då jag praktiskt taget bott hos Leo. som vanligt då det vankas sköna kvällar.

torsdagen var det ju som sagt fest på viper room igen. det skulle komma att bli riktigt lyckad. vi var oroliga att det inte skulle kunna lyfta till samma höjder som förra veckans viper fest men det gjorde de faktiskt. med hjälp av gayen och johan så gjorde vi kvällen till en grym kväll. förkrökade hos leo hej villt å sen körde vi all in. många sköna minnesluckor och kvällen avslutades med att man somna hos leo vid 4 snåret...

fredagen däremot började ju inte lika underbart. tandläkartid gustavsbergs centrum 8.50... jo jag vet. hur fan är man funtad som går all in på krogen dagen innan en tandläkartid där jag dessutom ska borra. och ja, desto sjukare är dessutom de faktum att jag TOG mig upp hos leo. åkte buss ut till värmdö och gick till tandläkaren. 3 timmar sömn. yiiihaaa. jag somnade både i väntrummet och i tandläkarstolen...det kan ju beskriva hur fräsh jag var den morgonen. sen efter att ha fått mig en kur av borrerier och floursmet i käften så åkte jag tillbaka hem till leo och sov där 2 timmar.

sen var det dags för årets julklapsshopping. av tradition sker den ju sista dagen innan julafton. eftersom då är det löning. vilket gör att jag varje år måste köpa alla klappar på en och samma dag. en utmaning men det gick rätt bra. är faktsikt riktigt nöjd över mina klappar och jag tror att alla syskon blir glada och nöjda också. man känner sig så vuxen när man faktiskt köper så pass många och dyra klapapr som jag ändå gjorde. :)

fredagkvällen då. tjaaa...det blev Bio med Leo, Charlotta, Alex och några andra tjejer. såg Deja Vu som skulle visa sig vara riktigt underhållande faktiskt. jävligt cool film men lite för avancerad och det kändes som om regissörerna inte riktigt fattade själv vad dom gjorde med filmen tyvärr. den hade en del sjukt vassa poänger men i helhel får det 7 N av 10 möjliga. :)

och sen somnade jag då som vanligt hemma hos Leo efter det. som vanligt när man haft en aktivitet i stan ;) vad skulle jag göra utan dej? =)

idag såg dagen lite tråkigare ut. vaknade. va tvungen att byte en julklapp i stan då jag fick reda på att min bror redan HADE en jävla hammarby dörrmatta. blev förbannad och det tog på humöret. sen var jag och julhandlade med farmor i några timmar och sen jobbade jag fram tills ikväll. kvällen har bara gått åt till att skriva rimm och slå in klappar. jag är en rimm-expert ska ni veta. lägger väldigt mycket tid och kraft på rim. ni tror mig inte? låt mig då visa mitt rim som jag skrev på fina hudkrämen jag ska ge lillsyrran:

"Din hur är torr. Detta är inte porr"

förstår ni hur magiskt det är? ja jo...det finns inte ord *stolt*


hmm just fan. God Jul föresten. klockan är ju nästan 1 på natten. kanske man ska sova strax...

en annan sak. ni FÅ som faktiskt skriver negativa kommentarer i min blogg? ni skulle inte kunna vara så sjukt coola att ni inte skriver anonymt? vore lixom lite ballare att faktiskt våga stå för sin åsikt? testa det! hur det känns...


jag förstår inte hur du tänker... allvarligt pappa. du verkar ju vilja att man ska bli irriterad på dig? du är så feg som bara flyr iväg och kan inte ens ta ett seriöst snack för du blir bara förbannad. när ska DU växa upp? när ska du sluta tycka så jävla synd om dig själv och skylla ifrån dig SÅ FORT man påpekar något som du gjort som är fel? det är fan ditt eget problem att du hjälper alla om du nu gör det som du säger. du säger att du alltid ska finnas för alla å göra så jävla mkt. men det är ditt jävla problem. du själv trivs ju med det. det är ju inte precis så att du försöker minska sysselsättning eller ansvar med vissa saker. jag blir så trött på dig. allt du döljer. dina lögner. ibland undrar jag bara...vem du är? jag hatar att tänka tanken och jag vet att det säkert låter så fjantigt men ibland känns de som om man inte ens känner dig...


jag blir bara ledsen. det är så mycket som man önskar kunde hålla. jag blir så avundsjuk när man tittar på alla perfekta människor som bara har allt. som bara får allt. som aldrig får uppleva någon riktig smärta. som aldrig fått uppleva dom där lögnerna, sveket, alkolismen, hatet inom familjen. förstår ni hur lyckliga ni är? guess not...rika jävla moderat brat fittungar...suck

bara några tankar

kram.



Kommentarer
Postat av: Flöjt

Igen?

2006-12-24 @ 00:58:35
Postat av: Leo

Palla kim, du läser ju inte äns :p

Fin "helg" iaf.. all in på viper som vanligt :)

2006-12-24 @ 01:00:54
Postat av: Flöjt

Haha om jag minns rätt såg jag någon exakt likadan komentar från en viss tjej till en viss Leo när han skrev komentar direkt ;)
Smaka på egen medecin Leo :D
Moahaha!!

2006-12-24 @ 01:05:00
Postat av: Leo

Jag hade iofs läst då, men inte så grundligt som nu =)

2006-12-24 @ 01:36:14
Postat av: Valentin

När min familj vaknar så börjar vi alltid med en grupp-kram och säger hur mycke vi älskar varann... Sen får jag och min bror massa pengar att ha kul för, i våra helt och hållet bekymmerslösa liv. Tyvär finns inte jag, ingen hare så, alla har bekymmer o problem. Dina är kanske allvarligare än många av mina och andras, men jag låvar att alla lider fan lika mycke av sin. De som verkar ha det riktigt bra på långt håll, mår ofta också skit när man väl kommer nära... (vet att du vet allt detta egentligen, men du lär lite naiv)

2006-12-24 @ 03:46:54
Postat av: Charlotta

God jul Nemo

2006-12-24 @ 11:47:14
Postat av: Anonym

Man kan ha pengar, men det betyder inte att man är lycklig. Jag har det bra med pengar, men jag är fan inte lycklig för det. Det är som om att ha "allt", men ändå inget.

2006-12-25 @ 15:14:32
Postat av: Valentin

Jävlar, aldri sett någon leka så mycke som "anonym" tror jag... Satans mycke lek där...

2006-12-27 @ 01:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback