Blogg.se - Flopp?

Hej och förlåt! Jag är så jävla förbannad på blogg.se. jag har inte kunnat skriva på över 2 dygn nu. det är så jävla segt alltså. här har man bärt på massa rolig information och nyheter. så jävla värdelöst. sveriges största blogg-sajt kan lixom inte hålla sig levande? trött jag blir. jaja, nu är jag iaf tillbaka. tänker inte sluta för det. ska försöka hålla bloggen vid liv iaf varannan kväll. kanske varje. vi får se! och SNÄLLA blogg.se! FIXA PROBLEMET NU! VILL INTE HA FLER GÅNGER DÅ MAN INTE KAN BLOGGA DÅ MAN VERKLIGEN KÄNNER FÖR DET!


Veckan so far har varit bra men väldigt slapp också. Måndagen var lite förvånande eftersom jag efter mycket om och men bestämde mig för att åka med in till Värmdö Gymansium festen på Viper Room men det visade sig vara ett vist beslut. det var en riktigt roligt fest. skönt att festa me Leo, Peder, Gayen och dom andra sköningarna! tyvärr fick inte festen lika skönt slut...

förstår inte hur du tänker. vet inte om du läser detta men skiter faktiskt i det också. vad fan menar du när du säger att "folk" säger och tror att jag och leo överskattar vår vänskap? Vad i helvette vet du om det seriöst? du är fan inte klok någonstans. skitzounge. är det konstigt att vi inte gillar att prata om detta ämne eftersom det är så knöligt som det är. du om någon vet ju det? så jävla korkat och omoget att slänga ur sig någon sådant. jag och Leo har känt varann sedan skolan startade. han har varit i många års tid en av mina absolut närmsta och kommer förhoppnignsvis alltid att vara det. vare sig du tkr om det eller inte. vilket jag inte fattar varför du inte skulle göra. dumma brud.


nog om det.

Partade me din bror Annie ;) han var skön. skön dansare! :D Haha!


Jag läser följande i Emelie Thoréns
blogg:
"Idolvinnaren Taylor Hicks i USA fick 63 miljoner röster i den sista tävlingen, vilket är mer än någon president någonsin har lyckats få i ett amerikanskt presidentval."


haha. hur komiskt är inte det? är inte det ett väldigt stort bevis på hur funtade amerikaner är? jag kan inte sluta skratta. underbart.

Idag kommer Ludvig. Min käre systerson. äntligen får jag känna på hur det verkligen känns att vara Morbror. Mamma är och hämtar syrran och Ludde på stationen nu! UNDERBART! ser fram emot att pussa på honom!


såg nya beck i förregår. kan nog inte beskriva hur besviken jag är. det hände ju seriöst ingenting i den filmen. "flickan i jordkällaren". lixom man kände bara att förr eller senare skulle smällen komma. det skulle komma ikapp dom. för det är klart inte alla kan bli bra och underhållande när dom typ tillverkar 8 st beckfilmer per år... och denna var ett riktigt bottennapp!

Mamma funderar på att köpa en pudel till.
för väldigt väldigt mkt pengar....hur står jag mig i frågan? ja du...
Kul med hund men inte bra ekonomiskt såklart.


oh! allmost forgot!

JAG SKA FLYTTA!!

jag och syrran var igår och tittade på en polares till mig lägenhet. han ska rycka in i Kosovo i 10 månader. från februari till november nästa år. så vi ska hyra lägenheten. det blir riktigt nice. en riktigt fin lägenhet. nyrenoverad men stort vardagsrum och uteplats. Badkar och även massa andra schyssta saker. 48 tums TV och grejjor. verkar för bra för att vara sant nästan. 50 meter till bussen bara. går allt som planerat så ska jag inte bo där på heltid från början utan typ pröjsa syrran en tusing i månaden och ha tillgång till lägenheten och vara där i perioden men sen när jag tar studenten bo där på heltid.  RIKTIGT RIKTIGT ROLIGT! =) =) =) Gustavsberg. Here i come. again. :P



Bästa låtarna just nu:

Nelly Furtado - all good things come to an end
Red Hot Chili Peppers - Snow (hey oh)




"den som håller sig väl med alla är inte vän med någon"





har hyrt 4 filmer:
Pablo franciosco. en asskön ståuppare som släppt dvd. farsan rekomenderade den.
sen har jag hyrt American pie 5. The Break-up och Miami Vice. ska se dom i helgen tänkte jag
som jag ska komma till nu...

hör och häpna. Nemo Hedén ska ha en VIT HELG. ja jag vet, chockerande. men det är på tiden av många skäl. ska jobba både lördag och söndag och jobba bakis är aldrig skoj. sen så har jag fan inte några pengar...måste spara till julklappar också. sen så har jag fan supit sjukt mkt på sistone. har inte haft en vit helg på så länge jag kan minnas. det är fan sorgligt. man behöver ju inte supa för att ha roligt....lr?

skämt och sido. ska iaf försöka hinna träffa sötnosen såklart. sen ska jag ju hänga med my bud Leo. FF fredag? haha :) vad sägs 6y? ;)

Något annat jag sjukt mycket ser fram emot. STORVRETA INNEBANDYCUP 27-29 Dec!
ska bli kungligt. vi ska fan vinna hela skiten. och NORE kommer hem! GRYMT!



Julen stundar. Avslutning på Torsdag. satan vad tiden går fort. det känns okej ändå.

Justin Timberlake 19 Juni. ingen förstår nog hur mycket jag längtar...

Bakade pepparkakor med min söta lillebror igår. sånt är mysigt. julbak.
fast inga lussebullar blev det. saknar det. det är smaskigt. ge mig lussebullar!

Åt massa apelsiner istället.


Jag vill sova med sig i helgen sötnos. Det är vi bäst på.


nu ska jag äta falukorv och pasta och sen sova en stund. sen är det träning.
skönt att få skriva av sig igen. hopppas det inte blev för lågnt för att orka läsa.
bjud på en kommentar om ni orkar. puss på er :)




bara några tankar
all for now
over and out
yours truly
Nemo Hedén


Kommentarer
Postat av: Matte

Teven är tyvärr bara 42"

2006-12-14 @ 17:14:25
Postat av: Nemo

okej "bara" .... ;)

2006-12-14 @ 17:16:55
Postat av: Charlotta

Härligt med lägenheten!
och så skönt med avslutning..
Vad roligt att du får träffa din systerson idag också :)
haha, apelsiner är gott, åt jag idag :P
puss

2006-12-14 @ 17:30:37
Postat av: Anonym

Burn! Du får styra upp detdär nemo...
Iaf kul att du skriver igen så jag har nått att göra när jag väntar på att "dexter" steamar... Klockrent val av "vit-helg" oxå. Blir samma sak för mig, så då missar jag inget...

V/

2006-12-14 @ 20:19:39
Postat av: Nemo

självklart valentin :)
saknar dock kommentarer från mina goda Annie & Leo? dom är ena riktiga svikare :P

2006-12-14 @ 22:10:06
Postat av: Emma

Suris.. Pratade ju i telefon! Wellwell, saknar dig. Puss..

2006-12-14 @ 22:19:40
Postat av: annie

yes min bror är schöööön! :) hihhi, bra att du tycker det!
vit helg for the win säger jag! kom precis hem från jobbet, så död att det finns inte. men men... (därför har jag inte kommenterat! :) du vet att jag aldrig skulle svika din blogg :), leo är dock en annan femma...)
Nelly F låten är underbar, precis som The Holdiay, den får du inte missa!
puss!

2006-12-14 @ 23:39:40
Postat av: Leo

annie din driv-hoe jag läste bloggen för länge sen men pallade inte kommentera förrän nu, bara för att du skrev sådär =)

Vi hörs/ses imorrn nemo, ska sova nu. laddar inför helgen, som verkar bli vit imorgon iaf, eller grå åtminstone :p

2006-12-14 @ 23:42:09
Postat av: annie

Leo, misstolka mig rätt men du är en looser på att kommentera, finns inga ursäkter för dig och ditt beteende :)

2006-12-14 @ 23:50:26
Postat av: Leo

Drivhoe.
Nemo back me up här :)

2006-12-14 @ 23:53:00
Postat av: annie

jag ska äta nu, ge dig Leo :p

2006-12-15 @ 00:02:40
Postat av: Nemo

Saknar dig med Emma. måste hänga snart!

Leo å Annie. jag tänker inte backa upp någon. solv it yourself. bitches :D

2006-12-15 @ 08:11:16
Postat av: Yvette

Visst är det skönt att bloggen fungerar igen? : ) Har haft så mycket on my mind just dom här dagarna jag inte kunnat skriva nåt :P hehe.

Postat av: Pau.

Bra att du skriver igen!
har saknat det. du kan dina saker!
puss.

2006-12-15 @ 14:13:01
Postat av: Leo

Annie: ätarN, drivarN, ljugarN!
Fan vi får sluta battla på nemos blogg, han tror att han är sjukt poppis då med massa kommentarer hela tiden. Ska vi sluta att kommentera helt, en pakt? :p

2006-12-15 @ 17:38:10
Postat av: annie

haha. Leo, det är du som battlar din driv-hoe :p jag är bara.
försök inte med några jävla pakter här, jag vet nog vad du egentligen tänker göra. drivarN!

2006-12-16 @ 00:17:35
Postat av: mich

fan jag ville ju bo där..;)..
köket e riktigt hett..

2006-12-19 @ 01:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback